Hop til indhold
Esbjerghanhund

Victoria Milan

Recommended Posts

Guest Missen666
Esbjerghanhund skrev, for 6 timer siden:

Er der nogle, der har erfaringer med dette site? Gode, dårlige

https://www.victoriamilan.com

Jeg har brugt det for 3 år siden.

Vil sige det gav rigtig god sex.....

Masse af tilbud...og villige mænd. Men det er vel ikke så underligt når der tilbydes gratis sex.

Jeg vil dog tilføje at der ikke er garanti for sex når man er mand....

Men som kvinde er man næsten 100 % sikker, hvis ellers man ser nogenlunde ud- og at mændene ikke er for kræsne:rolleyes:

Ps. Har en mandlig bekendt der faktisk har haft held til at se nogle stykker- men det har krævet en del forarbejde pr chat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Mmmmhhh......har du googlet det? Det er i hvert fald ikke omtale de mangler ;)

Laaaangt de fleste på trustpilot hagler sitet ned. Tror det er nemt nok for alm useende kvinder, som missen skriver. Holder mig væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missen666 skrev, for 1 time siden:

Masse af tilbud...og villige mænd. Men det er vel ikke så underligt når der tilbydes gratis sex.

Men som kvinde er man næsten 100 % sikker, hvis ellers man ser nogenlunde ud- og at mændene ikke er for kræsne:rolleyes:

Ps. Har en mandlig bekendt der faktisk har haft held til at se nogle stykker- men det har krævet en del forarbejde pr chat.

Synes da nok jeg kendte dig....var helt sikker på jeg kunne genkende de skønne læber lille mis ;-) Hvis det er udseendet det drejer sig om, så er jeg da helt sikker på du kan få 20 hver dag hvis du ønskede det. Du er en sand racemis med stamtavle og hele pivtøjet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Jeg har tidligere brugt Victoria Milan med held og fundet 2 elskerinder ad den vej med masser af dejlig sex til følge. Det krævede en del chat-arbejde, men hvis man betragter det som en sport kan den del være meget sjov. Og så hjælper det uden tvivl at være realistisk angående sine forventninger.

Man skal lige lære at sortere de useriøse fake-profiler fra, som VM selv har oprettet for at lokke mandlige brugere i fælden. Desuden huserer der forskellige plattenslagere og hustlere derinde. Men når det er sagt, er der masser af almindelige kvinder som seriøst er på udkig efter sex derinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Missen666
youngatheart skrev, for 3 timer siden:

Synes da nok jeg kendte dig....var helt sikker på jeg kunne genkende de skønne læber lille mis ;-) Hvis det er udseendet det drejer sig om, så er jeg da helt sikker på du kan få 20 hver dag hvis du ønskede det. Du er en sand racemis med stamtavle og hele pivtøjet ;-)

Ha ha...du er sjov var....tro mig. 

Du kender mig ikke derinde fra. Der må slet ikke deles frække billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missen666 skrev, for 31 minutter siden:

Ha ha...du er sjov var....tro mig. 

Du kender mig ikke derinde fra. Der må slet ikke deles frække billeder.

Ha ha..det var nu også bare ment som en joke, og måske lidt ønsketænkning ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik skrev, den 29/5/2018 at 23:06:

Jeg har tidligere brugt Victoria Milan med held og fundet 2 elskerinder ad den vej med masser af dejlig sex til følge. Det krævede en del chat-arbejde, men hvis man betragter det som en sport kan den del være meget sjov. Og så hjælper det uden tvivl at være realistisk angående sine forventninger.

Man skal lige lære at sortere de useriøse fake-profiler fra, som VM selv har oprettet for at lokke mandlige brugere i fælden. Desuden huserer der forskellige plattenslagere og hustlere derinde. Men når det er sagt, er der masser af almindelige kvinder som seriøst er på udkig efter sex derinde. 

Det lyder da meget godt-  hvordan kan jeg vide om du ikke er en Fake-profil fra VM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Missen666 skrev, den 29/5/2018 at 18:13:

Det lyder da meget godt-  hvordan kan jeg vide om du ikke er en Fake-profil fra VM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik skrev, den 29/5/2018 at 23:06:

Del dette indlæg

Link til indlæg
rene70 skrev, den 11/2/2019 at 19:33:

Øh - du har trykket reply (oven i købet 3 gange - wonder why??) til et svar fra en profil, som ikke længere eksistere.... Hvad havde du lige regnet med at få af svar?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nøjagtig for bevise min pointe - der er så meget fake shit af både sex kliniker og fup annoncer , så det til at brække sig over  - men  havde ikke regnet med et svar fra nogen-- hvem tilhører du??

Del dette indlæg

Link til indlæg
rene70 skrev, den 14.2.2019 at 00:08:

Lige nøjagtig for bevise min pointe - der er så meget fake shit af både sex kliniker og fup annoncer , så det til at brække sig over  - men  havde ikke regnet med et svar fra nogen-- hvem tilhører du??

Hej, Jeg kan nu bekræfte hvad der tidligere er skrevet her i tråden (for Lubovnik er min gamle profil, som jeg slettede da jeg gik på GP-detox). Det er muligt at finde ægte kvinder derinde. Man skal lige lære at spotte alle de falske profiler og sortere dem fra. Jeg har haft heldet med mig derinde  i 2013 og igen i 2017.  Det kræver benarbejde, men er ikke umuligt. 

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hm, minimumsprisen er 359/md i 3 måneder. Tror gevinstchancen er for lille i forhold til indskuddet efter min smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, 1 time siden:

Hm, minimumsprisen er 359/md i 3 måneder. Tror gevinstchancen er for lille i forhold til indskuddet efter min smag.

Tja....som jeg så på det, var pengene tjent ind hvis jeg blot fik gevinst en enkelt gang. Men never mind, Jeg ved ikke hvordan chancerne er aktuelt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...