Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen,

Jeg har gået med tanken om at besøge en thai massør for første gang, med tanken om at det skal være med mere end massage.

I den forbindelse kunne en grønskolling som jeg, godt tænke mig et par gode råd.

Hvad er normen, bestiller man tid, eller går man bare ind fra gaden? Skal det pikante komme som et tilbud under massagen, eller er det mere åbenlyst? Er der ting som i ville ønske i havde vidst inde i besøgte første gang osv!

og mest oplagt; er der er sted i vil anbefale i Aarhus-Horsens-Vejle området?

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er spænende ikke at aftale noget, men dog bestille en tid. Hvis du tager alt tøj af har du vist hvad du ønsker, og skulle der ikke ske noget spørger jeg om det er muligt at købe noget extra. Er pigen smuk og lækker, fortæller jeg hende det. Er sikker på en komplement ikke skader sagen. Thai pigerne er normalt utrolig søde og dejlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt berøring af en hånd eller andet sted vil også vise du er klar til mere. Der skal til tider, mere en et besøg til for at få fuld pakke. Men pas på det er så let at blive forelsket i de søde piger. De er fantastisk til at få dig til at føle du er noget helt specielt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et rigtigt godt råd fra mig er at blive HPV vaccineret, hvis du ikke er blevet det. Alternativt sikre dig at vedkommende du skal være sammen med er vaccineret.

HPV smitter meget nemt, præventation er ikke nok til at forhindre smitte.

Hvis du først er smittet er vaccination uden virkning, du er selv smittebærer resten af livet, med stærkt forøget risiko for at udvikle diverse kræftformer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 19 minutter siden:

Et rigtigt godt råd fra mig er at blive HPV vaccineret, hvis du ikke er blevet det. Alternativt sikre dig at vedkommende du skal være sammen med er vaccineret.

HPV smitter meget nemt, præventation er ikke nok til at forhindre smitte.

Hvis du først er smittet er vaccination uden virkning, du er selv smittebærer resten af livet, med stærkt forøget risiko for at udvikle diverse kræftformer.

Wauu, så hurtigt kunne du skræmme en nybegynder væk, flot arbejde.

glem nu alt det der “gode råd” som husk det er farligt uden kondom, du får helt sikkert HPV eller alle mulige andre sygdomme. Har nu været med i gamet nogle år og besøgt rigtig mange forskellige piger uden så meget som at have knækket en negl. Har dog altid brugt kondom.

min erfaring er at bestille hvad man vil have inden besøg, så er pigen også mere sensuel i sine berøringer mens du ligger på maven, ellers er det først når du vender dig om, at hun spørger om du vil have bum bum ;-)

Kig samtidig herinde hvem som er rost, og gerne af mange forskellige brugere, så skal du ikke være bange for at få et dårligt første besøg, bare du er sød og høflig overfor pigen, og selvfølgelig hvis hun er flot, så fortæl hende det.

jeg kender desværre kun piger på Fyn og i Fredericia, beklager

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 53 minutter siden:

Wauu, så hurtigt kunne du skræmme en nybegynder væk, flot arbejde.

glem nu alt det der “gode råd” som husk det er farligt uden kondom, du får helt sikkert HPV eller alle mulige andre sygdomme. Har nu været med i gamet nogle år og besøgt rigtig mange forskellige piger uden så meget som at have knækket en negl. Har dog altid brugt kondom.

min erfaring er at bestille hvad man vil have inden besøg, så er pigen også mere sensuel i sine berøringer mens du ligger på maven, ellers er det først når du vender dig om, at hun spørger om du vil have bum bum ;-)

Kig samtidig herinde hvem som er rost, og gerne af mange forskellige brugere, så skal du ikke være bange for at få et dårligt første besøg, bare du er sød og høflig overfor pigen, og selvfølgelig hvis hun er flot, så fortæl hende det.

jeg kender desværre kun piger på Fyn og i Fredericia, beklager

Det er ikke et forsøg på at skræmme.

En voksen mand er vel ikke bange for et stik i armen.

Jeg er blevet smittet med HPV (og har smittet min kone) trods brug af kondom.

Nu ved jeg så ikke hvor længe jeg har været smittet og hvor mange jeg selv har smittet da jeg har været hos mange det sidste års tid.

Trådstarter søger gode råd. At blive HPV vaccineret er det bedste råd jeg kan give, hvis man ikke har en tyrkertro på at smitte er noget der kun rammer naboen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...