Hop til indhold
Under

Danske Nadia i Arden

Recommended Posts

Guest Nadiaprivat
Under skrev, den 29/5/2018 at 21:01:

Tyrkeren82, tror kun hun er til at træffe ca. hver 14'es dag. 

Min telefon er kun åbent for opkald på dagen. men jeg tænder den en gang i mellem, for at besvare smser, så du kan altid skrive til mig, svare jeg når jeg ser det. 

Ps. det er slet ikke muligt at ringe mig op fra et hemmeligt nummer, da jeg har blokeret opkald fra hemmelige numre for min egen sikkerheds skyld. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nadiaprivat skrev, for 4 timer siden:

Det er korrekt. jeg er på udkig, men det kniber lidt synes jeg :/

Det vil jeg glæde mig til.

Har endnu ikke kunnet få det til at passe med at besøge dig i Arden, når du har været.

Opdager det tit for sent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

SUK ..... Fik det endelig til at lykkes at besøge Nadia i Arden ... Åh hvor er hun bare dejlig .. Jeg må sige at jeg var skeptisk fordi alle bare roste til skyerne... og jeg tænkte det var for godt til at være sandt. Men det hele stemmer ... Ja - hun er sgu nok en af de smukkeste GP jeg har været sammen med - (tror jeg kommer til at gentage alle jer andre) :

Men hun åbnede døren og straks jeg trådte ind, sank jeg en klump... Dels hendes smukke 170 cm skikkelse i en body stocking (tror jeg det hedder) som ikke dækkede meget, men lige så meget hendes smil, væsen og dejlige øjne stenede mig.

Hun sagde blot "kom ind ... pyh hvor er der varmt" ... (Jeg stod lidt akavet som om jeg fantaserede om noget der var forbudt, som hvis man betragter en skønhed på afstand og bare har en skjult lyst til at kneppe hende - men ved det aldrig sker) ... Hun grinede let over min coma tilstand. Vi løste hurtigt det formelle med tid og penge, og jeg snuppede et bad. Da jeg kom ud havde hun trukket gardinet en smule for og lå udstrakt på sengen helt nøgen. Let spredte ben  det lyse hår udbredt over puden og den ene hånd let på sit skød.... Jeg sank en klump igen over dette flash (som stadig er brændt fast i min indre nethinde) - Det gule sollys hen over hendes let sol-gyldne, glatte hud. Jeg lagde mig på siden - ved siden af hende, og vi kyssede... (sgu ikke sådan et velkommen, goddaw-kys) men ... kyssede inderligt så længe jeg havde lyst .. mine rystende hænder gled ned over halsen og brysterne ... (hun har de dejligste faste ungpige bryster man bare fik stådreng af at kigge på da man var dreng) ... og nu holdt jeg min hånd om dem !... Brystvorterne blev hårde med det samme ... hendes flade mave og hendes fisse der skød lidt opad da jeg strejfede den ... Hendes hånd berørte min pik med lette tag  -  Så var jeg totalt leveret! ... Jeg kyssede overalt på hendes krop og krøb ned mellem hendes ben og slikkede  hende mens hænderne gled overalt på denne bløde krop....  -  (og det er altså en fantastisk flot tattoo hun har på maven synes jeg) og hun smager fantastisk :D 

Hun stønnede og strakte armene over hovedet - rørte lidt ved sig selv....... Jeg var SOLGT ... resten må jeg hellere holde inde med (ellers fylder jeg vist hele sitets hukommelse - Men jeg må sige at jeg holdt ikke længe) ... Vi snakkede let og naturligt bagefter, og jeg havde svært ved at få øjne og hænder i ro mens vi snakkede .....

Så Smukke Nadia ... Tusind tak for en dejlig oplevelse <3  og jeg vender 100% sikkert tilbage ....... KYS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Under skrev, den 29.5.2018 at 10:13:

Endelig fik jeg besøgt Nadia i Aalborg, har kun ros til overs for denne skønne, livlige og smukke pige.
Hun er alle pengene værd og mere til.
Sød, snaksaglig og med på de fleste ønsker.

Kan varmt anbefale at besøge hende, for jeg gør det igen :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, den 31.5.2018 at 11:51:

Tror hun er ved at finde et sted ved Aalborg.

Nå da bor hun måske i Aalborg hun delr jo det hus i Arden med et par andre kvinder ved jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 15 timer siden:

Nå da bor hun måske i Aalborg hun delr jo det hus i Arden med et par andre kvinder ved jeg

Nadia er fra Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...