Hop til indhold
Guest KunModneKvinder

Sex gudinden Lisa. Uventet besøg.

Recommended Posts

Guest KunModneKvinder

Kære Eroguideer

Jeg har haft en dejlig oplevelse, som jeg gerne vil dele med jer.

Jeg har i en periode af mit liv haft en fast GP,  som desværre er gået på "pension",

Men for et stykke tid siden skete, der følgende, Jeg får en SMS fra Lisa, hvor der står: Er du hjemme imorgen klokken 1100?

Mig: Øh Ja det kan jeg da være. Vil du have en kop kaffe?

Lisa: Nej tak. Jeg vil sutte og slikke din pik, og så vil jeg kneppes

Mig: Okay. Vi ses. <3

Tak for en spids. Den havde jeg ikke lige set komme. Men sikke en overraskelse. :P Det skal siges, at Lisa og jeg nu ikke længere bor i samme landsdel. Efterfølgende viser det sig, at hendes ærinde skyldes, at hun skal besøge sin moster, der bor i Viborg.

Mit savn af Lisa var stort, da hun gik på "pension" og jeg har ikke siden fundet en  "diamant" som hende. Så min glæde og forbavselse var stor.

Nå, men det blev næste dag og klokken blev 1100. Endnu ingen Lisa. Mærkeligt For før hen kunne man altid stille uret efter hende. Men heldigvis ringer det på døren 5 minutter senere. Der står så min sex gudinde Lisa i egen person:wub: Hun har en mobil i den ene hånd og hendes taske i den anden. Det viser sig, at hun har nogle familie mæssige udfordringer, som hun lige skulle have løst.

Jeg begynder at spørge indti, hvordan hun har det, men bliver bedt om, at tie stille for nu vil hun altså have lov til, at sutte min pik. Typisk Lisa. Hun er og har altid været meget fokuseret på den opgave som hun har sat sig for.

Så af med tøjet og ind i høkassen. 

Jeg har jo udtænkt en plan for, hvad jeg godt kunne tænke mig, at gøre ved den unge dame, men igen bliver jeg afvist med: Her er det mig, der bestemmer. Jeg vil sutte din pik. Og hold da op hun gik til makronerne. Først spidsen, så ned langs skaftet, Derefter til roden. Denne fantastiske behandling fik hurtigt sin virkning, så jeg blev en 3 til 4 gange nødt til, at bede hende om at holde en pause. 

Når jeg bad hende om at stoppe var svaret: Ja du må ikke komme Nu, Jeg vil kneppes. Mage til ægte liderlighed har jeg aldrig oplevet med andre end Lisa. Hun har simpelthen en ægte indlevelse, der nærmest er ubeskrivelig.

Nå men det endte med, at hun satte sig ovenpå mig og vi fik en fantastisk ridetur, der endte med at jeg så sol, måne og stjerner.

Anden runde gik forholdsvis hurtig igang.

Lillemanden var ikke helt klar, så Lisa ville finger kneppes og slikkes. Det var bare så dejligt, at hilse på igen. Hendes Lille Lise er både smuk og dejlig.

Nå men derefter endte det med, at hun ville sutte mig igen og bad indtrængende om, at jeg sprøjtede hende på kroppen. Sådan gik det dog ikke, da jeg sprøjtede hende i munden. Det var så fedt.:P

Efter seancen sagde Lisa: Nu må der snakkes. Og så blev verdens situationen vendt. Fantastisk at snakke med denne dejlige kvinde. Hun er ikke bare fræk og ægte liderlig, men også en sjov, intelligent og dejlig pige med en stor empati.

Da Lisa tændte sin Mobil havde hun fået 3 ubesvarede opkald, der gjorde, at hun hurtigt måtte afsted igen. Så i klunset og ud af døren. Dog fik jeg først et kram og et kys som afsked<3

Så Lisa, hvis du læser med her: Tusind tusind tak fordi du i tidernes morgen lukkede mig ind i varmen. Du vil altid være den største stjerne i mit GP univers<3<3

Knus og kram

KMK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kunne jo lyde som om hun var på opsamlings turné. Manglede måske lidt penge:smile:

Men da fedt at du havde en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KunModneKvinder
easbam skrev, for 13 minutter siden:

Link ?

Hun er ikke aktiv mere som GP. Så desværre:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KunModneKvinder
Jogge skrev, for 10 minutter siden:

Ja det kunne jo lyde som om hun var på opsamlings turné. Manglede måske lidt penge:smile:

Men da fedt at du havde en god oplevelse. 

Det var en fed tur på " Memory lane".

Håber da inderligt, at hun en dag igen skal på "famile-besøg" i Viborg:P<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
KunModneKvinder skrev, for 6 timer siden:

Kære Eroguideer

Jeg har haft en dejlig oplevelse, som jeg gerne vil dele med jer.

Jeg har i en periode af mit liv haft en fast GP,  som desværre er gået på "pension",

Men for et stykke tid siden skete, der følgende, Jeg får en SMS fra Lisa, hvor der står: Er du hjemme imorgen klokken 1100?

Mig: Øh Ja det kan jeg da være. Vil du have en kop kaffe?

Lisa: Nej tak. Jeg vil sutte og slikke din pik, og så vil jeg kneppes

Mig: Okay. Vi ses. <3

 

Det må da betegnes som en fantastisk drøm der gik i opfyldelse.  Tak for at du delte den med os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KunModneKvinder
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det må da betegnes som en fantastisk drøm der gik i opfyldelse.  Tak for at du delte den med os. 

Velbekom. Ja,  nogle gange har man lov til at være heldig:P

Vh

KMK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...