Hop til indhold

Recommended Posts

Det er sjældent at der er danske piger i gaden efterhånden.

De rumænske piger plejer at få tingene overstået i en fart og tager knap nok tøjet af. Der findes dog enkelte undtagelser fra den regel. Lad os håbe at den øgede konkurrence kan give lidt bedre kvalitet for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er en dansk storbarmet, henriette, er som regel formiddag, er villig til at smide alt tøjet.

virker ikke som om hun er på stoffer.

så er der Maja, også dansk, ikke på stoffer eller druk.

er der nogle dage om eftermiddagen,.

jeg har telefonnr til hende.

skal I have det, foregår det under privat mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi gaden en regnfuld torsdag aften. Samlede en sød rumænsk pige op. Lille petit sag. Tilbød de normale ydelser fransk 300, samleje 500.

Boede på hotel i forbindelse med et par møder i Odense, tilbød at vi kunne tage derud, og hygge på mit værelse. Det var OK. Vi aftalt 1 time til kr. 1.000,- og må indrømme at jeg fik fuld valuta for pengene.

Hun var hos mig i knap 2 timer inden jeg kørte hende tilbage til gaden, og fik bestemt det vi have aftalt, fransk, 69, samleje, alle de blide former, alt med kondom. Vi havde 2 omgange, så jeg klager ikke. Det eneste problem var at tale med hende, hun kunne ikke meget engelsk/tysk, men sød og kønt nips, det var hun, vil skyde hendes alder til omkring de 21-23 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På vej hjem fra Mågeøen havde jeg et ærinde i Odense, og derefter skulle jeg da også lige ned og kigge.

Jeg stødte på 3 piger, på Enggade kom en mørkhåret kvinde gående og sendte luftkys af sted i stor stil. Pænt ansigt, kroppen kunne jeg ikke vurdere, men en gang som en udtjent murerarbejdsmand uden trillebør og storrygende. Ikke min kop te.

På Østergades sydlige side mellem Ridehusgade og rundkørslen stod der så to nok så hårdtpumpede modeller, en rødhåret og en mørhåret, begge langpelsede. De spillede bold med en plastikflaske, men fandt da tid til at sende inciterende blikke, men da de hårdtpumpede modeller ikke lige er min præference, undværede jeg det blowjob i bilen, som jeg egentlig havde sat næsen lidt op efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi gaden en regnfuld torsdag aften. Samlede en sød rumænsk pige op. Lille petit sag. Tilbød de normale ydelser fransk 300, samleje 500.

Boede på hotel i forbindelse med et par møder i Odense, tilbød at vi kunne tage derud, og hygge på mit værelse. Det var OK. Vi aftalt 1 time til kr. 1.000,- og må indrømme at jeg fik fuld valuta for pengene.

Hun var hos mig i knap 2 timer inden jeg kørte hende tilbage til gaden, og fik bestemt det vi have aftalt, fransk, 69, samleje, alle de blide former, alt med kondom. Vi havde 2 omgange, så jeg klager ikke. Det eneste problem var at tale med hende, hun kunne ikke meget engelsk/tysk, men sød og kønt nips, det var hun, vil skyde hendes alder til omkring de 21-23 år.

Kunne du prøve at beskrive hende lidt nærmere? Når du har været sammen med hende i 2 timer må du jo have kigget grundigt på hende. Var hun lys eller mørk i huden og havde hun nogen tatoveringer? Jeg var engang sammen med en ret lækker rumæner, men hende har jeg desværre ikke set siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun stod såmænd i rundkørslen sammen med en anden pige. Aftalen blev lavet med den anden pige, der lige skulle godkende arrangementet, hun var åbenbart en slags boss for den lille sag.

Når tiden blev til næsten 2 timer, tror jeg at det skyldes det triste regnfulde vejr den aften, hun havde bestemt ikke travlt med at komme tilbage igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej reknas hvor stod den pige som du tog med på hotel . henritte er på fri heroin og tager cola ved siden af .maja ryger så meget hash og er ikke glad for vand og sæbe :twisted:

Hvad tid på dagen er Henriette der, hvordan ser hun ud.? Bugsy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står en kvinde på hjørnet af enggade og Østergade i Odense, hun er ca. 35-40 år, og mørkhåret, hun er der tit i dagtimerne, er der nogen som har erfaring med dette fruentimmer. Hun er meget stabil, og er der ofte. Jeg og mange andre hører gerne hvis nogen ligger inde med erfaringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens jeg var også der ude i torsdags ved 21,30 tiden og der stod 5 rumænere og så hende den lille nede i rundkørslen. Men de gider jo ikke tage sig tid til noget så jeg kørte igen og tog turen ud til hause of pleaseure i skallebølle og det syntes jeg var pengene vær i forhold til gadepigerne. Skal nok lave en anmeldelse af stedet der ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Hvor i Odense finder man for tiden gadepiger og hvor gamle er de typisk?

Hvor meget tager de for et blow?

I starten af denne tråd (side 1) skriver Citroen mand [Det er i Odense, og det foregår på Østergade og i Enggade, Enggade er en sidevej til Østergade. De sorte står oftest i Enggade, og de Østeuropæiske står i østergade.

Der er som regel liv fra ca kl 19.00 - 24.00, somme tider før, og til andre tider senere også.

Held og lykke med det.]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Hvor i Odense finder man for tiden gadepiger og hvor gamle er de typisk?

Hvor meget tager de for et blow?

Det koster 200-300 kr. for et blow. De rumænske piger er vel fra omkring 20-30 år, de andre piger kan godt være ældre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står en kvinde på hjørnet af enggade og Østergade i Odense, hun er ca. 35-40 år, og mørkhåret, hun er der tit i dagtimerne, er der nogen som har erfaring med dette fruentimmer. Hun er meget stabil, og er der ofte. Jeg og mange andre hører gerne hvis nogen ligger inde med erfaringer.

Hold dig fra hende, det er midt råd :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

de rumænske piger står i Østergade, fra rundkørslen og ca 500 m ud af byen.

de ser hammer godt ud, og får mange "lift" i løbet af aftenen.

de starter ved 20 tiden og slutter ved midnat.

som regel er der ingen danske piger i det tidsrum, af og til nogle mørke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tog jeg mig endelig sammen og smuttede til Østergade. Det var styrtende regn da jeg ankom, og der var slet ingen piger i gaden. Så jeg kørte lidt rundt i byen og vendte tilbage da regnen var stilnet af, ved ca. 23.00 tiden.

Der stod en enkelt flot sorthåret pige, og da jeg stoppede ved hende stak hun hovedet ind ad vinduet og spurgte " Fuck? "

Jeg svarede " Blowjob? ".

Hun sagde: 300kr.

Jeg svarede Ja tak, og hun hoppede ind i bilen.

Hun dirigerede mig til en mørklagt plads, jeg prøvede lidt snak, men hendes engelske var ikke godt, så jeg opgav, hev bukserne ned og hun gik igang med hånd og mund:)

Det var et fint prof blow hvor hun tog den helt til roden, hun klædte sig ikke af, men havde intet imod jeg lod hænderne gå på opdagelse under hende tøj:)

Da jeg var færdig kørte jeg hende tilbage til hendes flise, hvor hun faktisk blev samlet op af en bil der kom lige efter, så det i bakspejlet.

Det var en meget upersonlig men alligevel ok oplevelse. Pigen var flot og suttede godt. Jeg forventede ingenting for 300 kr. Jeg synes faktisk jeg fik nok for mine penge:)

Gør jeg det igen?

Sikkert:)

Jeg kan sagtens fristes til det.

Pigerne er flotte, og har man prøvet 1, vil man vel også gerne prøve de andre:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

dejligt at hører, kører jævnligt forbi de skønne og dejlige piger.

det giver uro i jernet hver gang.

så det skal prøves en gang.

men jeg vil da gerne se dem helt uden tøj.

mærke deres lange bløde ben/lår, og frække bagdel, som af og til danser rundet, mens de prøver at lokke kunder ind i biksen.

er der skumgummi i bh, eller er de ægte eller cilikone ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere af de rumænske piger der er ret gode til blowjob. De har lært at sutte rigtigt, så man bliver hurtigere færdig, og de kan komme videre til næste kunde. Jeg plejer at få det til 200 kr., det er også prisen hos de danske piger. Jeg gider ikke at knalde dem når de ikke vil tage tøjet helt af.

Ærgerligt at der ikke er nogen af de søde danske piger tilbage i gaden. Der var også en sød filippiner for et par år siden, men hun er nok rejst hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere af de rumænske piger der er ret gode til blowjob. De har lært at sutte rigtigt, så man bliver hurtigere færdig, og de kan komme videre til næste kunde. Jeg plejer at få det til 200 kr., det er også prisen hos de danske piger. Jeg gider ikke at knalde dem når de ikke vil tage tøjet helt af.

Ærgerligt at der ikke er nogen af de søde danske piger tilbage i gaden. Der var også en sød filippiner for et par år siden, men hun er nok rejst hjem.

Mange af de Danske piger som gik i gaden, var jo på stoffer. Hvilket vil sige, at de levede et farligt liv, hvad på tragisks vis, har betydet at en del af dem er døde :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

den kraftige Henriette, som kommer i gaden, er ikke bleg for at smide tøjet, selv ved blow.

og hun er dansk, ikke ret høj. og buttet.

sødt ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

den kraftige Henriette, som kommer i gaden, er ikke bleg for at smide tøjet, selv ved blow.

og hun er dansk, ikke ret høj. og buttet.

sødt ansigt.

Hvordan kan man finder hende eller hvilke tid er hun der ? Og alder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...