Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Fynfyr86
costner skrev, 1 time siden:

det er jeg sikker på du kan finde ud af hvis du læser tråden igennem.der er 19 sider kan jeg se.

Jeg spørg stille og roligt, istedet for og være flabet kan du svare på det jeg spørg om....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 7 timer siden:

Kender i deres pris niveau?

Stortset samme priser som de fleste udenlanske GP'er i Odense. Gadepiger burde da være billigere (ingen husleje, rene håndklæder osv.)? 

300kr for fransk (med kondom), 400kr for sex, 500kr for fransk og sex (primært missionær eller doggy, ikke dem alle som gider ride en, selvom det er en praktisk stilling i bil :P 

Nogle gange så får man dog alligevel en sutter selvom man kun køber sex for 400kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
16cm but thick skrev, Lige nu:

Stortset samme priser som de fleste udenlanske GP'er i Odense. Gadepiger burde da være billigere (ingen husleje, rene håndklæder osv.)? 

300kr for fransk (med kondom), 400kr for sex, 500kr for fransk og sex (primært missionær eller doggy, ikke dem alle som gider ride en, selvom det er en praktisk stilling i bil :P 

Nogle gange så får man dog alligevel en sutter selvom man kun køber sex for 400kr. 

Tak! Der var da en der kunne finde ud af og give et høfligt svar...

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens91231 skrev, for 4 timer siden:

der var ikke nogen kl 15 ca 

Sikkert ingen, der var timeout,..

Bossen skulle informere, også kaldes taktik møde om  hvad hun skulle gøre, et sut og 2 ryk i banditten og priserne skulle aftales..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest costner

det er nok for tidligt,nogen gange er hende på elskabet der hele dagen,ellers er det nok efter ca kl 20.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 2 timer siden:

Var gennem strassen mandag aften og tirsdag middag.. 

ingen piger at se .

Sexeren 

:):)Strassen:):)  Nemlig ja - det kaldte vi den også i vores unge dage, når vi kørte rundt og spillede smart i vores mantaer:D

Og den gang var der mange danske piger at se:roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
dealmaker skrev, for 1 time siden:

:):)Strassen:):)  Nemlig ja - det kaldte vi den også i vores unge dage, når vi kørte rundt og spillede smart i vores mantaer:D

Og den gang var der mange danske piger at se:roll:

Var det ikke om bag Politistationen dengang ? Jeg besøgte engang imellem min fætter i Odense, i mine unge dag og vi tog en tur i hans Contina og kiggede på damer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex

Når i har samler en af de her gad piger op . Hvor kører i så hent for at få det gjort ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 26 minutter siden:

Når i har samler en af de her gad piger op . Hvor kører i så hent for at få det gjort ? :) 

Det skal hun nok fortælle dig ,hvis der ellers er nogen der nede mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, den 19/2/2019 at 22:23:

Når i har samler en af de her gad piger op . Hvor kører i så hent for at få det gjort ? :) 

Jeg har prøvet at samle en super smilende, imødekommende og rigtig flot østeuropæer op for ca. 4-5 år siden. Vi kørte hjem til mig, omkring 300 m. derfra og var sammen en times tid ;) Det mener jeg jeg i sin tid gave 1.000,- kr. for og det var sgu alle tiders og en fed oplevelse. Hun var hver en krone værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jens91231 skrev, for 7 minutter siden:

fuck det er dødt for tiden

Der er vel ingen mere om dagen ? .og om aftene nok kun kort da det jo stadig er koldt .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud til at hende der plejer at stå ved el-skabet er vendt tilbage. Har set hende sporadisk den sidste uges tid hen ad eftermiddagen, nok omkring 14-19

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lidt info.

Jeg har de seneste uger været tvunget igennem Odense centrums vejarbejde helvede. 

På intet tidspunkt har jeg set nogle piger i den gade. Jeg har været der mellem 13 og 19. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...