Hop til indhold

Recommended Posts

tvivler stærkt på at pigerne rundt omkring vil have deres nummer ud til højre og til venstre...

Der var en artikel om pigerne, i Fyens Stiftstidende for ca.3. uger siden. Der fremgik det af artiklen, at flere af pigerne netop var begyndt og have telefon kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, der kan man bare se :-)

I stand corrected.. tak for info ;-)

Men hvordan pokker kommer man så i kontakt med de her piger, når de nu ikke står i gaden?! Skal man forlade sig på at det bliver spredt rundt af deres kunder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, der kan man bare se :-)

I stand corrected.. tak for info ;-)

Men hvordan pokker kommer man så i kontakt med de her piger, når de nu ikke står i gaden?! Skal man forlade sig på at det bliver spredt rundt af deres kunder?

Det spørgsmål har jeg også stillet mig selv. For det er ikke ukendt, at pigerne skifter telefonnummer konstant :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi rundkørselen ved politigården i Odense her til aften, og der stod 3 øst europæriske piger og gjorde sig til i den sidste aften sol.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var også forbi onsdag aften.

de flotte langbenede rumænske piger stod der.

meget lårkorte, jeg skrev meget korte!!!!!! og mener det.

hvis de ikke har trusser på har de ihvertfald ikke store skamlæber --- for så havde de hængt forneden!!

jeg kunne ikke se dem!!!!

vil gerne prøve dem!!!

smider de tøjet ved blow job??? og må deres atributter berøres.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De rumænske piger jeg har prøvet tog ikke tøjet af ved blowjob, heller ikke toppen. De beholder også det meste af tøjet på ved sex, så der er ikke så meget at røre ved. Generelt gælder det for dem kun om at få det overstået så hurtigt som muligt, så de kan komme videre til næste kunde.

Jeg har dog oplevet en enkelt undtagelse, men hende har jeg desværre ikke set siden. Hun havde ellers en perfekt krop og gav sig god tid. Da jeg var færdig spurgte hun om det var OK, og undskyldte at hun var lang tid om at tage sit tøj på!

Del dette indlæg


Link til indlæg

De plejer at forlange 300 for blowjob, 400 for sex og 500 for begge dele. Men som regel kan man forhandle prisen ned med 100 kr. uden de store besværligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor foregår legene henne? Har de et sted eller går man om bag en busk?

Normalt foregår det i bilen, men der er da sikkert andre muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur gennem Østergade igår aftes ved 20.00 tiden, der var et fantastisk udbud af piger, jeg vil tro der var 6-7 stk. Mens solen skinnede var der en som havde fået det helt rigtige tøj på, man kunne se det nederste af hendes baller, ja den var lårkort.

Men jeg prøvede ikke, nøjedes med at kigge.Men jeg kan da se at det ikke er alle som nøjes med at kigge. :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Turndyr

Nu det længe siden jeg har været omkring gaden.

Gider ikke de udenlandske piger, da de ikke er en krone værd, efter min opfattelse. De ser lækker og frække ud, og lokker med deres meget frække udseende osv.

Men til dit spørgsmål. Du kan sagtens om sommeren "gøre" det andre steder end i bilen. Nogen af de Danske piger jeg har prøvet i tidens løb. Har små hemmelige steder, man kan køre ud til. Stederne er som regel uden for Odense, i øde naturlige områder.

Jeg vil ikke plapre op om stederne her, da de er hemmelige. - Og finder du en dansk pige, kan det være hun har et af stederne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

gadepiger.

jeg har prøvet Maja, en dansk pige nær de 40 år. bryster meget små, men pæne vorter der kan lide at blive pirret.

hun er ikke på stoffer og drikker ikke.

har prøvet blow med hende, på bagkanten af bilen. ikke så dårligt, men lidt forjaget, da jeg gerne vil pirres og pirre igen.

det kommer en anden gang.

jeg har telefonnr, som må oplyses, så skriv til mig for at få det.

jeg vil ikke lægge det ind her.

hun bærer store solbriller.

hun er sommetider i gaden om eftermiddagen, men kan kontaktes pr mobil, og samles op omkring Nyborgvej/Ejbygade.

hun har hårdt brug for penge.

john

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej til alle der vil have telefonnr, jeg kan ikke sende privat beskeder, 3 forsøg til jaman kan ikke sendes.

I andre må vente.

Maja kan kun blow de næste 4 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23

hej til alle der vil have telefonnr, jeg kan ikke sende privat beskeder, 3 forsøg til jaman kan ikke sendes.

I andre må vente.

Maja kan kun blow de næste 4 dage.

[email protected] - jeg modtager også gerne et nummer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest djaj

hej til alle der vil have telefonnr, jeg kan ikke sende privat beskeder, 3 forsøg til jaman kan ikke sendes.

I andre må vente.

Maja kan kun blow de næste 4 dage.

Send gerne Majas nr til [email protected] hvem der end måtte have det ;0)

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi strassen torsdag, snakkede med 2 danske piger.

den ene, havde lejlighed, hvor vi kunne hygge os.

og var der kun af økonomiske grunde, var ikke narkopige.

hun var meget sød at snakke, lidt svær at se formerne, da stor frakke og hue/handsker dækkede det hele. det forstår jeg godt, i den kulde.!!!

fik hendes mobilnr. og ringede fredag, men datteren, 22 år, var på besøg.

hun var igen i strassen, og manglede virkelig penge, så jeg kørte til sct. jørgensgade, hvor hun fik kr 200, og så ordner vi forretningen senere, hjemme hos hende. (jeg fik hendes adr., og den stemmer med navn)

aftalte at vi skulle mødes mandag, til en rigtig hyggestund, nu da jeg havde hjulpet hende.

et ord er et ord.

hun åbnede frakken og løftede op i blusen, så jeg kunne mærke hendes små babser A, med strittende vorter.

så der er lidt at lege med, når du kommer og besøger mig, var hendes kommentar.

den anden danske pige talte jeg ikke meget med, da det kun kunne blive i bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi gaden mandag aften 21.30 der var vel 8-10 rumænske piger.

nu står de ikke i rundkørslen, men ud af Østergade.

var forbi tirsdag kl. 23.30 og talte med en af de rumænske piger.

hun så hammer godt ud, gode nødder!!!

pris 300 hvor hun tog det øverste tøj af, og babserne måtte kysses og røres, kunne ikke presses ned i pris.

prøver nok en anden dag

der var en enkelt mørk kvinde, som talte gebrokken dansk, i gaden.

så ikke særligt indbydende ud, men havde store bryster.

hun har det svært mod de flotte rumænske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens. Jeg har være i gaden og rundkørslen et par gange men der er aldrig nogen danske piger når jeg er der. Og jeg plejer at give mig lidt tid til og vente. Men hvornår plejer de at være der.?

Hvad med de piger fra rumanien. Giver de sig lidt tid? Eller er de hurtige til og få det overstået?

Vh knægten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...