Hop til indhold
Guest Snigeren902

Sara Middelfart

Recommended Posts

Billeder er ægte. Lækker krop i forhold til alder (læg et par år eller 3 til de 39). Hun har været på nok 8-10 år vil jeg tro. Dog har jeg ikke kemi med hende. Synes ikke hun virkede til at leve sig ind i sagerne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og det er kun gode erfaringer - vi var 2 gutter kl. tidligt om morgenen (tror det var omkring 6-tiden) efter en bytur hvor vi ringede til hende. 

Hun mødte op og skulle have 2400 som jeg husker det for at tage os begge på en gang i 1 time, dyrt men fair. 

Da vi kom i gang med hvad det hele handlede om, var det en sand fornøjelse.. Hun var super fræk og stønnede liderligt, mens hun blev taget hårdt bagfra og havde en pik i munden samtidigt - hun kan sgu sit kram hende her... Hun levede sig skam rigtig meget ind i sagerne - og gav endda ca. et kvarter ekstra gratis. Så hun må også have nydt det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jamesholden1996 skrev, for 7 timer siden:

Ja og det er kun gode erfaringer - vi var 2 gutter kl. tidligt om morgenen (tror det var omkring 6-tiden) efter en bytur hvor vi ringede til hende. 

Hun mødte op og skulle have 2400 som jeg husker det for at tage os begge på en gang i 1 time, dyrt men fair. 

Da vi kom i gang med hvad det hele handlede om, var det en sand fornøjelse.. Hun var super fræk og stønnede liderligt, mens hun blev taget hårdt bagfra og havde en pik i munden samtidigt - hun kan sgu sit kram hende her... Hun levede sig skam rigtig meget ind i sagerne - og gav endda ca. et kvarter ekstra gratis. Så hun må også have nydt det! 

Mange tak for de pæne ord nød det også kan du tro :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mad82 skrev, den 10.2.2022 at 23:07:

 hun besøgte mig i Svendborg hun er fantastisk i sex

hvor finder jeg hende hen?? har du et link 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...