Hop til indhold

Recommended Posts

Den korte version 
Sted: 5
Rene håndklæder, ikke specielt diskret, ikke tilbudt bad

Pige: 7
Sød pige og ganske lækker. Naturlige små bryster. Det var Lee.

Massage: 6
Ok halvhård massage. Bestået. En smule god lir.

Ekstra: 7,5
Glimrende udført Hj. (Det hjælper altid når pigen er nøgen og berøringsvenlig)

Pris: 4,5
Lidt i den dyre ende. 300kr for en halv times massage, 300kr for Hj og 200kr for at hun var nøgen. Man kan få fuld pakke andre steder for dette.

Ialt: 7
Der er risiko for tilbageløb

Den lidt længere version
Den søde kløe meldte sig, og selvom jeg for et par år siden havde en mærkelig oplevelse på stedet, så billederne på annoncen ud til at love ekstra.
Og jeg tog ikke fejl.

stedet er et hus i en baggård, så der er masser af vinduer tæt på, og stor risiko for beboere der kommer mens du er på vej ind eller ud.

Jeg blev vist ind af en smilende Lee, og kom lige til at sidde på sofaen i 2 min mens en anden gæst blev vist ud.
Ind på et værelser og bestille en halv times oliemassage.
Want Any Extra?
Maybe.
Det storsmilede hun af, og jeg regnede da også med, at hun nu ville arbejde lidt for det. Og det gjorde hun så. I situationen var jeg bare glad for, at der her var ekstragaranti.

Hun gav en helt fin oliemassage og snakkede ikke for lidt og ikke for meget. Der var tilpas med grin. Boller blev masseret ganske direkte til sidst uden at hun spurgte ind til noget. Om på maven, og så kom det - og jatak til Hj hvis du er nøgen. Forhandling fem og tilbage (mest tilbage) og vi endte på hende nøgen inkl Hj til 500kr.

Hun virkede/spillede genert da hun skulle af tøjet, og det var ganske sødt.
Fin lækker krop som var ganske berøringsvenlig under Hj.

Det klarede hun fint, og der var tid til rolig aftøring og lidt afsluttende massage. Det var hyggeligt, og jeg forlod stedet med hendes lovning om mere næste gang.

Og det kan godt være, at der bliver en næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...