Hop til indhold
kitty25

Girls in Odense sex without a condom !!! F*ck what's happening in this city!

Recommended Posts

Hi Boys!

I looked at the ads today and I got scared when I saw it.

https://annoncelight.dk/showad/250456

https://annoncelight.dk/showad/250332

Does anyone visit these girls and not afraid of HIV or other venereal diseases? After all, how they do everything without protection, you can even get infected by oral sex.

Please, dont write stupidly that I want to give someone a bad opinion or something like that.

This girl will get infected and then this client goes to his wife, girl. He has contact with his children, friends.

I don't just believe what I see

OMG :wacko:

Kiss, Kitty

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg

Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 minutter siden:

Det er blevet diskuteret her:

Personligt forstår jeg ikke dem der har ubeskyttet samleje med en gp. 

I'm shocked at the truth of what is happening. I had to miss an earlier post on this topic

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Det er rart hun annoncerer med hvad hun tilbyder. Så kan man vælge til eller fra udfra den information.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

I agree very much. What the hell is going on at this adress? I guess you might know who is behind this business?

The best way to shut down this business is to avoid it, but sadly there will always be customers for this...

Del dette indlæg

Link til indlæg

I wrote a post about the fact that she offers sex without  and not about her other offer. This girl is not normal that she does something and she's certainly sick since she's not afraid of being infected, she has nothing to lose !!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 5 minutter siden:

I agree very much. What the hell is going on at this adress? I guess you might know who is behind this business?

The best way to shut down this business is to avoid it, but sadly there will always be customers for this...

Unfortunately, I don't know but certainly someone who knows the Danish language. Girls have ads in Danish, not most in English. I dont know what to think about it.:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitty25 skrev, for 30 minutter siden:

I wrote a post about the fact that she offers sex without  and not about her other offer. This girl is not normal that she does something and she's certainly sick since she's not afraid of being infected, she has nothing to lose !!!!!

You shouldn’t make that kind of accusations without proof - no matter of you agree with her offers or not.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nu kun glad for igen lige at blive mindet om at sex uden kondom kan være en risiko. Jeg kunne jo have glemt det....men for god ordens skyld istemmer jeg mig lige koret:

puhadada. det er jo sindssygt. de skulle skamme sig. tænk at de tør. det er også os mænd som er nogle svin. man kan jo få kønssygdomme, hiv og aids mm. de må have skumle bagmænd. typisk de rumænere. og så til den pris? ad hvor ulækkert. jeg er fortørnet.....mildest talt. hvad tænker de på? jeg skal sq ikke nyde noget. føj for den lede.... har jeg glemt noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitty25 skrev, for 2 timer siden:

Hi Boys!

I looked at the ads today and I got scared when I saw it.

https://annoncelight.dk/showad/250456

https://annoncelight.dk/showad/250332

Does anyone visit these girls and not afraid of HIV or other venereal diseases? After all, how they do everything without protection, you can even get infected by oral sex.

Please, dont write stupidly that I want to give someone a bad opinion or something like that.

This girl will get infected and then this client goes to his wife, girl. He has contact with his children, friends.

I don't just believe what I see

OMG :wacko:

Kiss, Kitty

There is a lot of girls who gives sex without. These girls are not the first who gives without. 

But this is very scary:mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør faktisk større indtryk på mig, at antallet af kønssygdomme stiger eksplosivt ude i den virkelige verden.  Det bekymre mig også meget, at når vi taler ungdom at læse om tal som:

Citat

I gennemsnit rammes 28 procent af de 16-24-årige af en sexsygdom i Region Hovedstaden.

Det er jo fint nok, at opfordre til sikker sex i købe sammenhæng, men hvis man ikke ude i befolkningen også bruger kondom ved sex når der dyrkes sex på kryds og tværs, så nytter det jo ingen ting kun at rette blikke mod købesex.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 4 timer siden:

You shouldn’t make that kind of accusations without proof - no matter of you agree with her offers or not.

So I can not express my opinion anymore? Think logically whether a healthy person would have unprotected sex? She has nothing to lose because she is certainly not healthy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitty25 skrev, for 6 minutter siden:

So I can not express my opinion anymore? Think logically whether a healthy person would have unprotected sex? She has nothing to lose because she is certainly not healthy.

of course you can express your opinion.  However, I do not agree that all girls who offer unprotected sex are infected or ill. However, I agree that they take a big risk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitty25 skrev, for 24 minutter siden:

Your conclusions are flawed and judgemental..

Jeg har gennem nogle år besøgt den samme glædespige - hun har sit eget sted, er uafhængig af andre, og hun er stadig sygdomsfri! Der er ikke tale om menneskehandel, eller andre odiøse ting og sager - hun tilbyder bare samleje uden gummi, og har ikke det mindste imod at klatten afleveres hvor vorherre mener den hører til.. Det er et helt frivilligt valg, og hun er sund og rask.. (og sød!).

I øvrigt ligesom de tusindvis af piger og fyre der hver weekend mødes i minefeltet, og tager hjem sammen og dyrker ubeskyttet sex - det er ganske forståeligt og logisk, og betyder ikke at de ikke er sunde og raske..

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 8 timer siden:

Your conclusions are flawed and judgemental..

Jeg har gennem nogle år besøgt den samme glædespige - hun har sit eget sted, er uafhængig af andre, og hun er stadig sygdomsfri! Der er ikke tale om menneskehandel, eller andre odiøse ting og sager - hun tilbyder bare samleje uden gummi, og har ikke det mindste imod at klatten afleveres hvor vorherre mener den hører til.. Det er et helt frivilligt valg, og hun er sund og rask.. (og sød!).

I øvrigt ligesom de tusindvis af piger og fyre der hver weekend mødes i minefeltet, og tager hjem sammen og dyrker ubeskyttet sex - det er ganske forståeligt og logisk, og betyder ikke at de ikke er sunde og raske..

KF.

Hello.

Does your "girlfriend" have sex with 10 clients a day? Probably not? She rather "plays" in sponsorship with a few men.

I think a lot of people agree with my opinion. A girl who isn't a prostitute certainly doesn't have 10 men a day.

I wish you good  luck with this thinking. I won't change my opinion, I think that these girls aren't healthy if they have  announce  with sex without condom.

Regards, Kitty

Redigeret af kitty25

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123
kitty25 skrev, for 9 timer siden:

So the competition hit Odense, what a fairy tale. You dont know the Girls, but you know they bring STD...  Yep!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 24 minutter siden:

So the competition hit Odense, what a fairy tale. You dont know the Girls, but you know they bring STD...  Yep!

Hi.No normal and healthy person would do this with anyone without protection. This is my opinion. If you think otherwise, it's your business. This forum is for expressin opinions. You can comment and I can do it too. 

Regards, Kitty

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg har været på stedet, men gik igen.
Jeg fik min nysgerrighed styret,
blow uden, 69, nogle havde Anal med og uden,  sex med og uden, med fuld sprøjt i skeden..
Spurgte ikke med aflevering i anus..
Alt kunne tilsyneladende lade sig gøre..
Pigen var inde og spørge, de andre piger, og jeg hørte en mandsperson tale.. Alfons eller viseværten, ejeren???
Spurgte om hvad tid hun sidst havde haft sex?  25 min før jeg kom, uden?? ja det er bedst uden for begge parter..
Hun så ikke særlig nyvasket/våd, ud.. , nærmest lidt svedig..
Så de nedre regioner har nok bare fået en vådserviet ..

Så der mistede jeg lysten, slikke en anden mands, sperm i mig.. ALDRIG
Svine mit lem til med hans sperm!!! ALDRIG
Stor risiko for betændelse, kønssygdom, Gunnar Rasmussen + mange flere..
Ikke nemt at forklarer, derhjemme, hvor det kommer fra..
Jeg har da også i enkelte tilfælde, for en del år siden prøvet uden... det er uden tvivl bedst.. MEN!!! der er et MEN, kønssygdom.

Men jeg løber ikke den risiko, mere..
De senere år er der gange hvor  kalorius ikke er særlig glad for regnfrakke...  de gange må det så blive med blow , mellem bryster eller med hånden..
Afleveringen kommer ..   og så er det uden smitte...
For mig er det SEX, MED GONDOM!!!!!! hos betalings piger...
Ingen tvivl.. 
Jeg kan kun opfordre mine landsmænd, hold jer derfra, eller gå der fra med kløe eller svien i snablen!!!
Smitte næste GP, med sygdom, jo så kører rouletten..
God fornøjelse til dem der besøger stedet..  og får sex uden..
Men husk lige beretningen på de efterfølgende piger der besøges og igen får sex uden..
Så ved vi andre at de piger ikke skal besøges...
Sexeren

Jeg har skrevet  de 3 link øverst på denne side. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitty25 skrev, for 3 timer siden:

Hi.No normal and healthy person would do this with anyone without protection. This is my opinion. If you think otherwise, it's your business. This forum is for expressin opinions. You can comment and I can do it too. 

Regards, Kitty

Jeg har lige Google oversat overstående, så dem der ikke kan engelsk, kan følge med.

OversættelsesfejlJeg skrev et indlæg om, at hun tilbyder sex uden og ikke om sit andet tilbud. Denne pige er ikke normal, at hun gør noget, og hun er helt sikkert syg, fordi hun ikke er bange for at blive smittet, hun har intet at tabe !!!!!

Desværre ved jeg ikke, men bestemt nogen, der kender dansk. Piger har annoncer på dansk, ikke mest på engelsk. Jeg ved ikke, hvad jeg skal tænke over det

Du bør ikke gøre den slags beskyldninger uden bevis - uanset om du er enig med hendes tilbud eller ej.

Så jeg kan ikke udtrykke min mening mere? Tænk logisk, om en sund person ville have ubeskyttet sex? Hun har intet at tabe, fordi hun bestemt ikke er sund

selvfølgelig kan du udtrykke din mening. Jeg er dog ikke enig i, at alle piger, der tilbyder ubeskyttet sex, er inficerede eller syge. Jeg er dog enig i, at de tager en stor risiko.

Hej.

Har din "kæreste" sex med 10 klienter om dagen? Sikkert ikke? Hun "hellere" spiller i sponsor med nogle mænd.

Jeg tror, at mange mennesker er enige med min mening. En pige, der ikke er prostitueret, har bestemt ikke 10 mænd om dagen.

Jeg ønsker dig held og lykke med denne tænkning. Jeg vil ikke ændre min mening, jeg tror, at disse piger ikke er sunde, hvis de har annonceret med sex uden kondom.

Så konkurrencen ramte Odense, hvilket eventyr. Du kender ikke pigerne, men du ved, de bringer STD ... Yep!

Hej. Ingen normal og sund person ville gøre det med nogen uden beskyttelse. Dette er min mening. Hvis du tænker ellers, er det din forretning. Dette forum er for udtrykkelige meninger. Du kan kommentere, og jeg kan også gøre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, for 2 timer siden:
Jeg har været på stedet, men gik igen.
Jeg fik min nysgerrighed styret,
blow uden, 69, nogle havde Anal med og uden,  sex med og uden, med fuld sprøjt i skeden..
Spurgte ikke med aflevering i anus..
Alt kunne tilsyneladende lade sig gøre..
Pigen var inde og spørge, de andre piger, og jeg hørte en mandsperson tale.. Alfons eller viseværten, ejeren???
Spurgte om hvad tid hun sidst havde haft sex?  25 min før jeg kom, uden?? ja det er bedst uden for begge parter..
Hun så ikke særlig nyvasket/våd, ud.. , nærmest lidt svedig..
Så de nedre regioner har nok bare fået en vådserviet ..

Så der mistede jeg lysten, slikke en anden mands, sperm i mig.. ALDRIG
Svine mit lem til med hans sperm!!! ALDRIG
Stor risiko for betændelse, kønssygdom, Gunnar Rasmussen + mange flere..
Ikke nemt at forklarer, derhjemme, hvor det kommer fra..
Jeg har da også i enkelte tilfælde, for en del år siden prøvet uden... det er uden tvivl bedst.. MEN!!! der er et MEN, kønssygdom.

Men jeg løber ikke den risiko, mere..
De senere år er der gange hvor  kalorius ikke er særlig glad for regnfrakke...  de gange må det så blive med blow , mellem bryster eller med hånden..
Afleveringen kommer ..   og så er det uden smitte...
For mig er det SEX, MED GONDOM!!!!!! hos betalings piger...
Ingen tvivl.. 
Jeg kan kun opfordre mine landsmænd, hold jer derfra, eller gå der fra med kløe eller svien i snablen!!!
Smitte næste GP, med sygdom, jo så kører rouletten..
God fornøjelse til dem der besøger stedet..  og får sex uden..
Men husk lige beretningen på de efterfølgende piger der besøges og igen får sex uden..
Så ved vi andre at de piger ikke skal besøges...
Sexeren

Jeg har skrevet  de 3 link øverst på denne side. 

Efter at have læst din indlæg, er jeg lidt nysgerrig omkring hvorfor du i det hele taget tog hen til et stedet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitty25 skrev, for 18 timer siden:

...Does your "girlfriend" have sex with 10 clients a day? Probably not? She rather "plays" in sponsorship with a few men...

Whoever said anything about ten guys a day? "Diana" makes her living from this, and have done so for the last 20 years.. she does'nt need any "newbie" to tell her how to do her bussiness..

...I think a lot of people agree with my opinion. A girl who isn't a prostitute certainly doesn't have 10 men a day.

Who cares if other people agree with your opinion? This is not a popularity contest,.

...I wish you good  luck with this thinking. I won't change my opinion, I think that these girls aren't healthy if they have  announce  with sex without condom.

With my thinking?

You don't offer sex without condom - cool

But maybe you should'nt judge others without knowing their situatuation.

Certainly, announcing sex without, does not automatically make the girl "infested".

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
kitty25 skrev, for 17 timer siden:

...No normal and healthy person would do this with anyone without protection. This is my opinion...

Exactly.. it's your opinion - please dont pretend like everybody else have to live by your opinions, to be "normal and healthy".

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, for 14 timer siden:

Jeg har lige Google oversat overstående, så dem der ikke kan engelsk, kan følge med.

OversættelsesfejlJeg skrev et indlæg om, at hun tilbyder sex uden og ikke om sit andet tilbud. Denne pige er ikke normal, at hun gør noget, og hun er helt sikkert syg, fordi hun ikke er bange for at blive smittet, hun har intet at tabe !!!!!

Desværre ved jeg ikke, men bestemt nogen, der kender dansk. Piger har annoncer på dansk, ikke mest på engelsk. Jeg ved ikke, hvad jeg skal tænke over det

Du bør ikke gøre den slags beskyldninger uden bevis - uanset om du er enig med hendes tilbud eller ej.

Så jeg kan ikke udtrykke min mening mere? Tænk logisk, om en sund person ville have ubeskyttet sex? Hun har intet at tabe, fordi hun bestemt ikke er sund

selvfølgelig kan du udtrykke din mening. Jeg er dog ikke enig i, at alle piger, der tilbyder ubeskyttet sex, er inficerede eller syge. Jeg er dog enig i, at de tager en stor risiko.

Hej.

Har din "kæreste" sex med 10 klienter om dagen? Sikkert ikke? Hun "hellere" spiller i sponsor med nogle mænd.

Jeg tror, at mange mennesker er enige med min mening. En pige, der ikke er prostitueret, har bestemt ikke 10 mænd om dagen.

Jeg ønsker dig held og lykke med denne tænkning. Jeg vil ikke ændre min mening, jeg tror, at disse piger ikke er sunde, hvis de har annonceret med sex uden kondom.

Så konkurrencen ramte Odense, hvilket eventyr. Du kender ikke pigerne, men du ved, de bringer STD ... Yep!

Hej. Ingen normal og sund person ville gøre det med nogen uden beskyttelse. Dette er min mening. Hvis du tænker ellers, er det din forretning. Dette forum er for udtrykkelige meninger. Du kan kommentere, og jeg kan også gøre det.

Det er jo ren volapyk...

Jeg tror ikke du har besøgt nogen af pigerne, men er i tvivl..

Kan du ikke bare skrive det selv, på dansk eller engelsk?

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 timer siden:

Efter at have læst din indlæg, er jeg lidt nysgerrig omkring hvorfor du i det hele taget tog hen til et stedet ?

Enig, det er meget svært at decifrere ud af det skrevne -men jeg er ret overbevist vist om at @Sexeren ikke har været på stedet, og blot lufter sine fordomme.

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexeren skrev, for 14 timer siden:

Jeg har skrevet  de 3 link øverst på denne side ..

@kitty25 har postet 2 link i trådstarten..

Hvad mener du?

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...