Hop til indhold

Recommended Posts

Var for nyligt forbi Meena i Vendersgade, Fredericia

https://annoncelight.dk/showad/228712
 

Nøj for en sløv omgang.

Kom derind og fik Meena til massage. Lå mig til rette, og hun gik i gang med at komme lidt varm olie på - ikke for meget og ikke for lidt, så det var en god start.

Herefter startede en utroligt ustruktureret omgang massage. Jeg tror ikke at der ikke var en muskel på hele min bagside som ikke fik en tur med albuen samt fingrene - men det var i øst og vest, og alting blev masseret mindst 4 gange, hvor hun bare "sejlede rundt" mellem ben og ryg og skuldre, og så tilbage igen.

Ikke antydning af noget som helst ekstra mens jeg lå på forsiden. End ikke et strejf mellem benene eller ballerne.

Med det samme at jeg havde vendt mig rundt, blev der spurgt om jeg bare skulle have fuld pakke - øhhh hvad? Der havde jo slet ikke været antydning af noget, og jeg havde ikke bedt om nogen fuld pakke på noget tidspunkt... Og der blev slet ikke engang flaget på halv stang.

Så takkede nej tak - hun så helt mærkelig ud i hovedet, og der blev spurgt til hj eller bj, hvilket jeg også afviste.

Så hun måtte slukøret fortsætte med ren massage. Der kom ikke engang et sidste forsøg på ekstra salg, men der blev bare masseret videre.

Til hendes ros, så blev der brugt en hel time, men det var desværre også den mest positive ting der var at sige om det.

 

Stedet plejer ellers at være så godt, men måske er man bare blevet for vandt til de andre, som yder en god service. Øv øv, bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er en af grundene til at jeg allerede ved bestilling, siger at jeg skal have fuld pakke. Så er der nemlig altid pirring mens man ligger på maven.

har været ved Meena et par gange og begge gange har været gode nok. Man kan altid diskutere massagen,. Er den for hård, er den hård nok, for meget olie, for lidt olie osv. osv. Men der har vi jo alle forskellige måder vi gerne vil have massagen på.

men æv med en dårlig oplevelse, hvad koster sådan 1 time uden noget hankypanky

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man kan altid melde det ud først, men jeg lader ofte pigens indledende engagement afgøre om og hvad der skal ske senere hen. Og hvis hun ikke er oppe på dupperne fra starten af, kan resten jo også gå hen og blive en tam oplevelse... det er min erfaring. Så hvis jeg prøver en ny ukendt pige eller en det er meget længe siden sidste gang, bruger jeg altid den taktik.

En omgang ren massage koster 350kr for en 1 time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...