Vigilante61 50 Skrevet 28. Maj, 2018 Kan man få et blowjob på Hundige Strand i dagtimerne?+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 28. Maj, 2018 Vigilante61 skrev, for 19 minutter siden: Kan man få et blowjob på Hundige Strand i dagtimerne?+ Kan man på Rådhuspladsen..? Det var da et super skørt spørgsmål.....dette er et forum omkring GP'er, og du efterlyser gratis ydelser..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 28. Maj, 2018 Vigilante61 skrev, for 20 minutter siden: Kan man få et blowjob på Hundige Strand i dagtimerne?+ Hvis det er godt vejr og de pågældende mennesker ønsker dig i deres leg, så er det vel ikke utænkeligt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 28. Maj, 2018 Thomsen skrev, for 2 minutter siden: Kan man på Rådhuspladsen..? Det var da et super skørt spørgsmål.....dette er et forum omkring GP'er, og du efterlyser gratis ydelser..... Stedet er kendt som sexstrand, så helt skørt er det vel ikke at spørge om. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 28. Maj, 2018 Jeg vil mene, at den slags efterlysninger hørertil på et forum for swinger/doggere. Dette site omhandler købesex, og den slags forekommer ikke der. Hvis man efterlyser muligheden for at få et blow på en offentlig strand i dagtimerne på dette site, burde man måske spørge om der var en GP, som tilbød den slags. Hvis det blot er fordi man vil have en sexuel ydelse gratis, så hører det til andre steder Jeg kan tilføje, at chancen for at få et blow dernede er stort.....Men hvis det skal være af en kvinde, er chancen lille. Hundige er temmelig overrendt af mænd, som primært leder efter mænd. De vanlige enlige kvinder og par, har for længst fundet andre steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 28. Maj, 2018 Thomsen skrev, for 5 minutter siden: Jeg vil mene, at den slags efterlysninger hørertil på et forum for swinger/doggere. Dette site omhandler købesex, og den slags forekommer ikke der. Hvis man efterlyser muligheden for at få et blow på en offentlig strand i dagtimerne på dette site, burde man måske spørge om der var en GP, som tilbød den slags. Hvis det blot er fordi man vil have en sexuel ydelse gratis, så hører det til andre steder Jeg kan tilføje, at chancen for at få et blow dernede er stort.....Men hvis det skal være af en kvinde, er chancen lille. Hundige er temmelig overrendt af mænd, som primært leder efter mænd. De vanlige enlige kvinder og par, har for længst fundet andre steder Så du mener helt alvorligt, at alt snak om sex mellem mennesker uden penge involvereret, skal ske alle andre steder end på Eroguide? Jeg tænker, at et andet underfora havde været mere optimalt, men jeg synes også at der på Eroguide er rum til at være nysgerrig på dogging, swingerklub og lignende, Gudskelov! Mén krævementalitet som “kan jeg få et blowjob”, uden at ville anstrenge sig synderligt, det er ikke særlig charmerende eller noget man kommer særlig langt med. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4117 Skrevet 28. Maj, 2018 Jeg har da betalt en kvinde for BJ mm. på Hundige Strand. Og det var både godt og frækt. Også selvom - eller måske fordi - der var tilskuere Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vigilante61 50 Skrevet 28. Maj, 2018 Thomsen skrev, for 2 timer siden: Kan man på Rådhuspladsen..? Det var da et super skørt spørgsmål.....dette er et forum omkring GP'er, og du efterlyser gratis ydelser..... Jeg er der på onsdag, hvis du giver et blæs ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 28. Maj, 2018 Hundige Strand.. jeg hader strande og det at få sand på dilleren. Det føles som sandpapir med alt det sand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 28. Maj, 2018 Vigilante61 skrev, for 4 timer siden: Jeg er der på onsdag, hvis du giver et blæs ? Hvorfor får jeg lyst til at guide dig over på havnen hvor de lokale fiskere holder til..? Jeg må skuffe dig, du tænder mig ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 28. Maj, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden: Så du mener helt alvorligt, at alt snak om sex mellem mennesker uden penge involvereret, skal ske alle andre steder end på Eroguide? Jeg tænker, at et andet underfora havde været mere optimalt, men jeg synes også at der på Eroguide er rum til at være nysgerrig på dogging, swingerklub og lignende, Gudskelov! Mén krævementalitet som “kan jeg få et blowjob”, uden at ville anstrenge sig synderligt, det er ikke særlig charmerende eller noget man kommer særlig langt med. Måske er et underforum en god idé.... ...og din sidste kommentar, var præcis essensen af det jeg skrev/mente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MandMedM 177 Skrevet 29. Maj, 2018 Nogen der har mødt Barbaramilf - hun har tidligere haft en annonce med BJ i Hundige: https://annoncelight.dk/showad/223067 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1330 Skrevet 29. Maj, 2018 MandMedM skrev, 1 time siden: Nogen der har mødt Barbaramilf - hun har tidligere haft en annonce med BJ i Hundige: https://annoncelight.dk/showad/223067 Spændende! Er der nogen der kan fortælle mere om hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 29. Maj, 2018 Gammel rotte skrev, for 2 timer siden: Spændende! Er der nogen der kan fortælle mere om hende?? Jamen der er ikke så meget at fortælle. Man laver en aftale, og henter hende på stationen i egen bil. Hun er som hun beskriver i annoncen. Der efter kører man til et stille sted, og får en udmærket guffer. Og ja, hun sluger det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 40 Skrevet 31. Maj, 2018 Er hun topløs under udførelsen og er hendes bryster store? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spurgt55 13 Skrevet 1. Juni, 2018 er der toiletter i hundige strand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 1. Juni, 2018 spurgt55 skrev, for 5 timer siden: er der toiletter i hundige strand? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prostate massage 133 Skrevet 5. Oktober, 2018 Er hun væk nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 5. Oktober, 2018 Vi er nok uden for strand sæsonen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 104 Skrevet 5. Oktober, 2018 MandMedM skrev, den 29/5/2018 at 13:22: Nogen der har mødt Barbaramilf - hun har tidligere haft en annonce med BJ i Hundige: https://annoncelight.dk/showad/223067 Hende har jeg også prøvet. Hentede hende på en p plads, hvorefter vi kørte til et diskret sted. Her lynede jeg ned og fiskede pikken frem. Hun suttede og slikkede til den sprøjtede i hendes mund. Hun slugte hver en dråbe. Jeg måtte lege med hendes bryster imens, men det foregik inden under blusen. Jeg kan ikke udelukke at jeg kører en lille tur igen, med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Oktober, 2018 Alkoholikeren skrev, for 48 minutter siden: Vi er nok uden for strand sæsonen Arrh, vinterbadning er ellers på stærk fremmarsch i disse år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg