Hop til indhold
Guest Sofie Studine

Gangbang i Aalborg d. 2/6 kl. 10.00 - 11.00 (40+)

Recommended Posts

Guest Sofie Studine

Hejsa!

Vild med gangbangs? Altid ønsket selv at deltage i et? Me too! Kom og tilbring en hyggelig og fræk time sammen med andre ligesindede ;)

Jeg søger flere mandlige deltagere i alderen 40+ til frækt gangbang hos mig på lørdag. Jeg søger ikke yngre pga. frygt for at løbe på nogen jeg kender og så er voksne modne mænd bare frækkere :wub:

Arrangementet varer ca. en times tid og koster 500 kr. pr. deltager og sker kontant fra start. Jeg håber på et sted mellem 5-10 deltagere. Er det det tæt på de 10 eller flere, så varer arrangementet længere end en time.

Regler:

  • Minimal snak
  • Ingen kys, kæl eller kærestesex (det er sgu' for intimt)
  • Du er renlig, sygdomsfri, ordentlig og velduftende
  • Du bruger gummi ved samleje, der foregår på skift i enten doggystyle eller i missionær (jeg har gummi til rådighed i normal størrelse, ellers må du selv medbringe)
  • Jeg er ikke til analsex
  • Jeg sluger og sutter uden gummi, såfremt du er ren og rask

Hvor:

  • Det foregår på Stjernepladsen 19 med gode muligheder for parkering i p-huset tæt på eller i området

Hvordan tilmelder jeg mig - eller hvis nu jeg har spørgsmål:

 

Ses vi?

 

Double.jpg

Redigeret af Sofie Studine
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende og ærger mig over at der er arbejdsdag og kan ikke deltage. Det kan kun blive en superoplevelse med hende som midtpunkt

øv øv men glæd jet

mvh 747

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikken et super tilbud. Jeg er vild med gangbangs. Og jeg har den passende alder.

Meget positivt, at en ung pige synes at modne mænd er frække. Den slags piger skulle der være mange flere af.

Desværre er køreturen fra Svendborg til Aalborg lige lang nok for mig på en lørdag formiddag. Selv med et så fristende tilbud som dette her.

Med hensyn til selve arrangementet og de ønsker og betingelser, som pigen opstiller, så virker det som en pige, der har gennemtænkt situationen og har styr på sagerne. Ligefrem i sit sprog og i sine ønsker. Ikke så meget snak, men masser af pik.

Og hun sluger spermen når man kommer i munden på hende. Et absolut plus i min bog, at det er tilfældet.

Endelig er prisen yderst rimelig, hvilket forhåbentlig kan lokke mange nordjyske, liderlige gangbangfans af huse..

Man kunne selvfølgelig håbe, at analsex også var på programmet, men det kan være det kommer senere.

Jeg håber tilstrømningen vil være stor til dette arrangement, der så vidt jeg kan regne ud, yderligere vil have den attraktion, at man har en fremragende udsigt ud over Aalborg Havn, mens man tager StudineSofie i doggystyle eller får et saftigt blowjob af hende.

Jeg er stærkt misundelig på dem, der kommer til at deltage på lørdag.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie Studine skrev, den 28/5/2018 at 13:06:

Hejsa!

Vild med gangbangs? Altid ønsket selv at deltage i et? Me too!

Det er en udgave af metoo-bevægelsen, jeg kan støtte op om. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, 1 time siden:

Blev det til noget?

Ja, er der ikke en, der kan aflægge en beretning. Er dødspændt på at høre om tøsen var så fræk som det ser ud til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, for 3 timer siden:

Hey Var tilmeldt og har besøgt damen i anden øje med, det blev aflyst pga for få deltagere :(

 

Det var da en skam. Det må være varmen, der har holdt folk væk, for tøsen er da spændende ud over alle grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Engang for lang tiden, holdte jeg også et GangBang med en sød veninde der også var uerfaren i det her, men hun ville godt prøve en flok fyre. 

På det tidspunkt boede jeg i Nørresundby og satte en masse i værk for denne veninde. Prisen var også de 500 kr og da det så skulle læbe af stablen, så dukkede kun 2 op. 13 var tilmeldt.

Ergo er nordjyder heller ikke til at stole på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist hvis hun allerede helt er stoppet, da jeg gerne ville have besøgt hende. Danske pige er ikke det der er mest af i Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

hun havde annonce på i fredags – så det er jo ikke sikkert at hun er stoppet – jeg vil i øvrigt osse gerne besøge hende og jeg er heldigvis gammel nok ;)

Redigeret af mature man
jeg skrev noget sludder :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...