Hop til indhold
Wicker

Priser på fetish/kink i Hamborg

Recommended Posts

Ved at planlægge en rejse og lave et budget til en sommertur, så vil høre om der er nogen der kan hjælpe lidt.

 

Jeg er mest til fetish/kink, og kan ikke rigtig finde ud af prisniveauet i Hamborg. Ved godt det er svært med eksakte priser, men et par eksempler kan hjælpe lidt.

Eksempelvis på en session med gensidig urin eller lignende

 

Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 2 timer siden:

Jeg er mest til fetish/kink, og kan ikke rigtig finde ud af prisniveauet i Hamborg. Ved godt det er svært med eksakte priser, men et par eksempler kan hjælpe lidt.

Eksempelvis på en session med gensidig urin eller lignende

Det er vist ikke det de vil kalde fetish/kink i Hamburg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden:

Det er vist ikke det de vil kalde fetish/kink i Hamburg ;-)

Næh måske ikke, men tror det er godt til sammenligning så jeg har noget at gå efter - andre mere specielle ting vil jeg da også rigtig gerne have priser på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 47 minutter siden:

Næh måske ikke, men tror det er godt til sammenligning så jeg har noget at gå efter - andre mere specielle ting vil jeg da også rigtig gerne have priser på

Tror det er bedre om du søger her

https://www.modelle-hamburg.de/suche.html

- og så ringer til vedkommende, du er interesseret i for at spørge mere ind til priserne og evt. lave en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer også når jeg når tættere på og kender datoer mv. Lige nu mest research og indsamling af viden. Mit tyske er heller ikke for stærkt, og har brændt mig på dårlig kommunikation/misforståelse før, så denne gang prøver jeg at være mere forberedt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 2 timer siden:

Det kommer også når jeg når tættere på og kender datoer mv. Lige nu mest research og indsamling af viden. Mit tyske er heller ikke for stærkt, og har brændt mig på dårlig kommunikation/misforståelse før, så denne gang prøver jeg at være mere forberedt :-)

Ja, det med de specielle ydelser og fremmedsprog kan hurtigt føre til misforståelser, en dårlig oplevelse og spildte penge - prøv at se om der en du kan kommunikere på engelsk sammen med - og via e-mail/sms. -  men urin skulle ligge indenfor normalpriserne (€50 - 80,-/½ time) - det er bare et spørgsmål om pigen skal være forberedt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...