Hop til indhold
Guest Peter26

Fucking god sex

Recommended Posts

Peter26 skrev, 1 time siden:

Nogle som har været sammen med hende her? 

https://annoncelight.dk/showad/242708

Skriv gerne PM

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt.......synes du skal skrive til hende. Går ud fra I skal udveksle billeder og da det er gratis kan du jo ikke miste noget andet end din tid ;)

Men hvis du efter et stykke tid bliver bedt om at forsætte jeres skriveri på en eller anden side hvor hun tilfældigvis har en profil, så ved du hun ikke er reel og du kan bakke ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg skriver med hende og hun har sendt billeder men nu svare hun ikke mere, må vi se i løbet af dagen om hun svare

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden:

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt.......synes du skal skrive til hende. Går ud fra I skal udveksle billeder og da det er gratis kan du jo ikke miste noget andet end din tid ;)

Men hvis du efter et stykke tid bliver bedt om at forsætte jeres skriveri på en eller anden side hvor hun tilfældigvis har en profil, så ved du hun ikke er reel og du kan bakke ud.

Han kan da få sin mailadresse solgt til spam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 4 timer siden:

Jeg skriver med hende og hun har sendt billeder men nu svare hun ikke mere, må vi se i løbet af dagen om hun svare

Ok. Bliver spændende at se om hun er real ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den grå skrev, for 3 timer siden:

Han kan da få sin mailadresse solgt til spam

Han har måske en mailadresse lige til det samme. Det har jeg selv. E af de der gratis man bare kan droppe hvis den bliver for spammet. Jeg har desuden også en mailadresse udelukkende til de steder hvor man skal oplyse en mailadresse eller tilmelde sig et nyhedsbrev for at handle....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Så var jeg sammen med hende, selvom vi havde skrevet at vi bare skulle sige hej til hinanden i aften. Skal lige siges, hun er ikke min kop te men liderligheden tog over og jeg kørte i netto efter kondomer også vil hun gøre sig klar, jeg fik den vildeste blowjob helt til roden og kneppede hende i røven og doggy så kom jeg allerede efter et par min 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 9 timer siden:

Så var jeg sammen med hende, selvom vi havde skrevet at vi bare skulle sige hej til hinanden i aften. Skal lige siges, hun er ikke min kop te men liderligheden tog over og jeg kørte i netto efter kondomer også vil hun gøre sig klar, jeg fik den vildeste blowjob helt til roden og kneppede hende i røven og doggy så kom jeg allerede efter et par min 

Hvad by? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Hun er ikke min type og tvivler på jeg vil besøge hende igen, måske lidt vammel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, den 1. jun. 2018 at 15:16:

Hun er ikke min type og tvivler på jeg vil besøge hende igen, måske lidt vammel 

Hvilken type er hun? Vammel ligefrem, hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...