Hop til indhold
Guest Svingersnedker

GP ha rigti følser for ders kunder

Recommended Posts

Guest Svingersnedker

Hej kan GP ha rigti følser for ders kunder eller blive man skyld ud med badevand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Snedker, naturligvis kan en GP få sympati eller klikker godt med en kunde, og ja en enkelt eller to finder nok også en kæreste blandt deres kunder, men du kan være helt sikker på at uden penge gør det ondt, er den hovedregel du skal vide gælder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu et tråd og GP kærlighed.  Mon ikke bare du mere har brug for at høre:

Hvis du er en uimodståelig lækker haps ude i den almindelige verden, så er du det nok også i købesammenhæng.  Og. hvis kvinderne forelsker sig i dig, skal de nok vise det.  

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 47 minutter siden:

Snedker, naturligvis kan en GP få sympati eller klikker godt med en kunde, og ja en enkelt eller to finder nok også en kæreste blandt deres kunder, men du kan være helt sikker på at uden penge gør det ondt, er den hovedregel du skal vide gælder.

Dejligt med  en  talsmand  og  generalisering her  i 2018 !!

Redigeret af Nemtøs
Slåfejl - har gået i skole

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Snedker, naturligvis kan en GP få sympati eller klikker godt med en kunde, og ja en enkelt eller to finder nok også en kæreste blandt deres kunder, men du kan være helt sikker på at uden penge gør det ondt, er den hovedregel du skal vide gælder.

Jamen så er det vel heller ikke en rigtig kæreste, altså hvis det gør ondt uden penge:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Tyrkeren82 skrev, for 1 minut siden:

Jamen så er det vel heller ikke en rigtig kæreste, altså hvis det gør ondt uden penge:D

Bozo hvis der er penge for sex,  er man ikke kærester, og kæresteex iden penge gør ikke ondt

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Bozo hvis der er penge for sex,  er man ikke kærester, og kæresteex iden penge gør ikke ondt

Det var bare ikke det du skrev i første omgang^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svingersnedker skrev, for 15 minutter siden:

Hej kan GP ha rigti følser for ders kunder eller blive man skyld ud med badevand 

Ja, selvfølgelig kan en glædespige blive forelsket i en kunde, vi er helt almindelige mennesker, blot med et lidt anderledes arbejde ;) 

Men om din glædespige, så er forelsket i dig, eller blot er glad for dig som kunde, det kan vi ikke svare på. Man kan jo sagtens være rigtig glad for en kunde og nyde samværet, uden at være forelsket eller ha lyst til at blive kærester.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Tyrkeren82 skrev, for 3 minutter siden:

Det var bare ikke det du skrev i første omgang^_^

Det hedder implicit Bozo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

genaraliseing

Hvad er det.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Underforstået.

Gå lidt mere i skole og lær et godt dansk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Alkoholikeren skrev, for 14 minutter siden:

Underforstået.

Gå lidt mere i skole og lær et godt dansk...

Mister du  overblikket/forståelsen  ved et  enkelt  bogstav ikke  er  korrekt?

Tag  evt  et  aftenskole kursus  i rummelighed eller mindfuldness  - jeg har  hørt  det  skulle  være  godt . 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Mister du  overblikket/forståelsen  ved et  enkelt  bogstav ikke  er  korrekt?

Tag  evt  et  aftenskole kursus  i rummelighed eller mindfuldness  - jeg har  hørt  det  skulle  være  godt . 

Jeg besvarer blot et spørgsmål, om hvad implicit betyder intet andet. Jeg er rummelig og underviser selv i mindfulness hvilket intet har med denne tråd at gøre nemtøs. Fortsat god aften og nat til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Psykoadam

Jeg tror sagtens man kan finde den store kærlighed på den måde. 

Tror bare man skal vide sig sikker inden man håber/tror at det bliver til noget. 

Men kærlighed kan findes alle steder så hvorfor ikke en glædes pige. ❤️❤️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Dejligt med  en  talsmand  og  generalisering her  i 2018 !!

Hold nu op med det tuderi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil verden bare bedrages :unsure:

Det er ikke en skid anderledes end at gå til frisøren, du får nogenlunde den samme tid som hos frisøren, men bare 5 x så dyrt hos en GP.

Den gode GP og den gode frisør har det tilfælles, at de er gode håndværkere, og har et godt snakketøj.

Er du som mand, så bare ikke alt for naiv, kan du alt i alt få hvad du kommer for, hos frisøren som hos en GP.

Er du derimod en meget naiv mand, der søger kærligheden fra gang til gang hos en GP, eller fra GP til GP,  kan du være evig forvisset om at vågne op til en virkelighed der gør ondt.

Som Alkoholikeren så rigtigt skriver, den dag tegnedrengen er tom - det gælder for øvrigt også hos frisøren, hun har endnu ikke tilbudt mig en gratis sympati klipning.

Men serveres der i øvrigt rigtig kaffe, og ikke Instant på bordellet, så er besøget godt begyndt, og halvt fuldendt :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Det er et stort spørgsmål, der kræver et nuanceret svar.

I sidste ende kan jeg kun tale for mig selv, så her får du mine tanker. 

Alle mine gæster nærer jeg omsorg for, som jeg gør med alle mennesker (givet, nogle mennesker gør det meget svært for andre at holde af dem, men heldigvis finder de sjældent vej til Cassiopeia, og jeg kan nøjes med at trække på skuldrene og fortsætte min dag).

Flere af mine gæster kommer jeg til at lære at kende og udvikler varme følelser for. Også selvom nogen, som der bliver nævnt, ikke er nogle lækre hapsere :) men bare er gode mennesker med gode hjerter (og at vi har god sex, det gør heller ikke noget).

Ligesom det er muligt at finde sit livs kærlighed på et aftenskolekursus, så er det også muligt at finde den på et bordel. Men jeg tror, at alle har det bedst med forventningen om gensidig respekt, omsorg og sympati frem for den slags kærlighed, der vil føre til et fast parforhold.

Når det er sagt, så udfører vi et stykke arbejde. Selvom vi gør det med glæde og indlevelse, så ville vi ligesom en tømrer eller en pædagogmedhjælper ikke arbejde uden at få løn. Det er muligt at give sig lidt ekstra for at yde en god service, men der bliver betalt for en ydelse og givet en ydelse.

<3

Redigeret af AmandaCassiopeia

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 3 timer siden:

Det er et stort spørgsmål, der kræver et nuanceret svar.

I sidste ende kan jeg kun tale for mig selv, så her får du mine tanker. 

Alle mine gæster nærer jeg omsorg for, som jeg gør med alle mennesker (givet, nogle mennesker gør det meget svært for andre at holde af dem, men heldigvis finder de sjældent vej til Cassiopeia, og jeg kan nøjes med at trække på skuldrene og fortsætte min dag).

Flere af mine gæster kommer jeg til at lære at kende og udvikler varme følelser for. Også selvom nogen, som der bliver nævnt, ikke er nogle lækre hapsere :) men bare er gode mennesker med gode hjerter (og at vi har god sex, det gør heller ikke noget).

Ligesom det er muligt at finde sit livs kærlighed på et aftenskolekursus, så er det også muligt at finde den på et bordel. Men jeg tror, at alle har det bedst med forventningen om gensidig respekt, omsorg og sympati frem for den slags kærlighed, der vil føre til et fast parforhold.

Når det er sagt, så udfører vi et stykke arbejde. Selvom vi gør det med glæde og indlevelse, så ville vi ligesom en tømrer eller en pædagogmedhjælper ikke arbejde uden at få løn. Det er muligt at give sig lidt ekstra for at yde en god service, men der bliver betalt for en ydelse og givet en ydelse.

<3

Det er helt fint med et lidt mere nuanceret svar - Mit var måske nok lidt for skarpt formuleret. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex
AmandaCassiopeia skrev, for 4 timer siden:

Det er et stort spørgsmål, der kræver et nuanceret svar.

I sidste ende kan jeg kun tale for mig selv, så her får du mine tanker. 

Alle mine gæster nærer jeg omsorg for, som jeg gør med alle mennesker (givet, nogle mennesker gør det meget svært for andre at holde af dem, men heldigvis finder de sjældent vej til Cassiopeia, og jeg kan nøjes med at trække på skuldrene og fortsætte min dag).

Flere af mine gæster kommer jeg til at lære at kende og udvikler varme følelser for. Også selvom nogen, som der bliver nævnt, ikke er nogle lækre hapsere :) men bare er gode mennesker med gode hjerter (og at vi har god sex, det gør heller ikke noget).

Ligesom det er muligt at finde sit livs kærlighed på et aftenskolekursus, så er det også muligt at finde den på et bordel. Men jeg tror, at alle har det bedst med forventningen om gensidig respekt, omsorg og sympati frem for den slags kærlighed, der vil føre til et fast parforhold.

Når det er sagt, så udfører vi et stykke arbejde. Selvom vi gør det med glæde og indlevelse, så ville vi ligesom en tømrer eller en pædagogmedhjælper ikke arbejde uden at få løn. Det er muligt at give sig lidt ekstra for at yde en god service, men der bliver betalt for en ydelse og givet en ydelse.

<3

Sød og skarp som altid. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det er helt fint med et lidt mere nuanceret svar - Mit var måske nok lidt for skarpt formuleret. :)

Haps haps :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Jeg har besøgt den samme pige i nu tre år og ud over, at vi har fantastisk sex med hinanden, så er det også meget varmt og kærligt imellem os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Svingersnedker skrev, den 27/5/2018 at 22:46:

Hej kan GP ha rigti følser for ders kunder eller blive man skyld ud med badevand 

Selvfølgelig kan vi piger have rigtige følelser for vores kunder, og sådan skal det også være, Basta,

Hvis jeg elsker ham, og lige præcis ham så skal mit bryllup være på mine betingelser. JHeg ved godrt der findes danske versioner, men vil altid elske min balkan kultur med børn, og børnebørn, og dem der leger ......leger jeg med.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...