Hop til indhold
mm12345

Nikisk Aalborg

Recommended Posts

Lige vendt tilbage og kan ikke rigtig anbefale hende.

Først det positive: det er hende som er på billederne og de er helt sikkert også taget for nyligt. Lejligheden ligger rimelig diskret og den er pæn og ren. Hun var nyvasket og ren, og havde et lidt skævt smil da hun mødte mig i døren.

nu det negative: hun taler næsten intet engelsk og er rimelig svær at kommunikere med, hun havde svært ved at bevare fokus og tjekkede hendes telefon lige så snart hun troede jeg kiggede væk eller havde en hånd fri. Selve akten var jævnt ringe men bj nogenlunde. 

Alt i alt en pæn pige der desværre har alt for travlt med at komme videre og ikke rigtig forstår at yde en god service, gentagelse kommer helt sikkert ikke til at ske.

ærgeligt da hun virkelig er en pæn pige, med et sødt smil.

håber i kunne bruge udmeldingen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pherros skrev, den 29/5/2018 at 20:49:

Lige vendt tilbage og kan ikke rigtig anbefale hende.

Først det positive: det er hende som er på billederne og de er helt sikkert også taget for nyligt. Lejligheden ligger rimelig diskret og den er pæn og ren. Hun var nyvasket og ren, og havde et lidt skævt smil da hun mødte mig i døren.

nu det negative: hun taler næsten intet engelsk og er rimelig svær at kommunikere med, hun havde svært ved at bevare fokus og tjekkede hendes telefon lige så snart hun troede jeg kiggede væk eller havde en hånd fri. Selve akten var jævnt ringe men bj nogenlunde. 

Alt i alt en pæn pige der desværre har alt for travlt med at komme videre og ikke rigtig forstår at yde en god service, gentagelse kommer helt sikkert ikke til at ske.

ærgeligt da hun virkelig er en pæn pige, med et sødt smil.

håber i kunne bruge udmeldingen.

Jeg har også været forbi hende - og havde ikke indtryk af at hun havde "travlt". Det er dog også min erfaring at man skal besøge dem om formiddagen, der er de generelt mest friske :-)

Omkring oplevelsen synes jeg det var hvad det skulle være, hverken mindre eller mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...