mm12345 0 Skrevet 27. Maj, 2018 Hej. Er der nogen der har besøgt Nikisk? Hun har tidligere været i Aarhus. https://annoncelight.dk/showad/250625 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 13 Skrevet 27. Maj, 2018 Hun ser ihvertfald rigtig sød ud Følger lige med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fordijkan 11 Skrevet 27. Maj, 2018 Hun er godt nok fin, desværre har jeg det nogen gange lidt stramt med udenlandske GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravi 13 Skrevet 29. Maj, 2018 Hun er da for sød til at ingen har vært der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pherros 38 Skrevet 29. Maj, 2018 Tager en for holdet og besøger hende senere i aften 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 29. Maj, 2018 Glæder mig til at høre om din erfaring med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pherros 38 Skrevet 29. Maj, 2018 Lige vendt tilbage og kan ikke rigtig anbefale hende. Først det positive: det er hende som er på billederne og de er helt sikkert også taget for nyligt. Lejligheden ligger rimelig diskret og den er pæn og ren. Hun var nyvasket og ren, og havde et lidt skævt smil da hun mødte mig i døren. nu det negative: hun taler næsten intet engelsk og er rimelig svær at kommunikere med, hun havde svært ved at bevare fokus og tjekkede hendes telefon lige så snart hun troede jeg kiggede væk eller havde en hånd fri. Selve akten var jævnt ringe men bj nogenlunde. Alt i alt en pæn pige der desværre har alt for travlt med at komme videre og ikke rigtig forstår at yde en god service, gentagelse kommer helt sikkert ikke til at ske. ærgeligt da hun virkelig er en pæn pige, med et sødt smil. håber i kunne bruge udmeldingen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 29. Maj, 2018 Øv, sikke en skam, det var lidt som forventet :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sgade12 18 Skrevet 4. Juni, 2018 Pherros skrev, den 29/5/2018 at 20:49: Lige vendt tilbage og kan ikke rigtig anbefale hende. Først det positive: det er hende som er på billederne og de er helt sikkert også taget for nyligt. Lejligheden ligger rimelig diskret og den er pæn og ren. Hun var nyvasket og ren, og havde et lidt skævt smil da hun mødte mig i døren. nu det negative: hun taler næsten intet engelsk og er rimelig svær at kommunikere med, hun havde svært ved at bevare fokus og tjekkede hendes telefon lige så snart hun troede jeg kiggede væk eller havde en hånd fri. Selve akten var jævnt ringe men bj nogenlunde. Alt i alt en pæn pige der desværre har alt for travlt med at komme videre og ikke rigtig forstår at yde en god service, gentagelse kommer helt sikkert ikke til at ske. ærgeligt da hun virkelig er en pæn pige, med et sødt smil. håber i kunne bruge udmeldingen. Jeg har også været forbi hende - og havde ikke indtryk af at hun havde "travlt". Det er dog også min erfaring at man skal besøge dem om formiddagen, der er de generelt mest friske Omkring oplevelsen synes jeg det var hvad det skulle være, hverken mindre eller mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg