Hop til indhold
sulten

Maja Søborg - en for holdet :(

Recommended Posts

Jeg har lige været forbi Maya i Søborg og det kan absolut ikke anbefales.

Forberedelse & kommunikation: Jeg forsøgte at ringe, men der var ingen der svarede; dog tikkede en sms ind som sagte "plz write"... Ok. det medførte så 20 min frem og tilbage på sms, mens jeg gik i bad og efter kørte derud. Jeg nævnte undervejs, jeg ville smide en anmeldelse her til hende og det medførte en smiley fra hende. Bare for lige at minde om at på at indsats og ydelse nok ville blive belønnet...

Så jeg ankom med positive tanker på trods af lidt rodet kommunikation..

Jeg skulle være gået igen; men i kender det. Jeg havde planlagt en time og hørt ind til lingeri mm... Men da jeg kom og der stod en lidt buttet pige i døren i en forvasket morgenkåbe, vidste jeg godt hvad kl. var slået. Så jeg ændrede til en halv for at tage en for holdet = JER! (fejl #1)

Lokation: En udslidt 2-3 værelses med et beskidt værelse, bestående af to madrasser stablet oven på hinanden garneret med lidt spredt kondomemballage på gulvet og en til lejligheden hentet bomuldplaid som lagen...

Sprog: Stort set intet engelsk

Engagement og efterfølgende rytme: Rimeligt mekanisk og intetsigende

Udseende: Kønt ansigt, med et lidt fladt smil. Fast krop, men absolut også nogle kg. ekstra jvf. billederne. Det er dog hende. Brysterne var gode, men havde de siddet på en smilende og grinende ungpige 15 kg lettere havde været opturen. Hun har et ar på maven som indikerer et eller andet, men det var ikke et turn off udover at det fik mig at spekulere..

Forløb: Efter at have taget imod 800,- for en halv time (fejl #2) gik hun ud i et andet rum for at aflevere til en eller anden. Derefter kom hun ind og tog sin intetsigende bodystocking af (= IKKE det lingeri vi havde talt om). Den afslørede ovenstående. Da hun ville gå igang med et blow og tog kondomet frem blev jeg et spørgsmålstegn, hvor at svaret så var "ekstra". OK, tænkte jeg.. Hun får chancen. (fejl #3)

Det medførte så 200,- ekstra og en omgang alkogel i og omkring pikhovedet, så det brændte i banditten!! Det i sig selv var HELT ude af proportioner, da jeg NETOP havde været i bad. Efter mere aftørring med ny vådserviet og så et kedeligt mekanisk op og ned blow tog hun helt proaktivt kondom på og fortsatte, så det måtte vi hastigt videre fra.

Derefter blev det til 2-3 min ridning hvor hun bare smilte fladt og da jeg så ville kysse hende, kom svaret.. "ekstra".. Damn. Hendes små lyde og søde ansigt applerede til en HELT anden oplevelse. Men den hoppede jeg ikke længere på, hvor efter at vi skiftede til doggy. Da jeg lige ville flytte på hende for at komme op i optimal højde, reagerede hun med "don't hurt", da jeg åbenbart havde strejfet hendes mis - ikke engang med vilje. 

Det lykkedes mig udelukkende at få taget trykket med max indsats og en film kørende for mine egne tanker; alene fordi jeg havde været SÅ liderlig og hun faktisk SÅ sød ud fra busten og op.

Mens hun gik ud med skraldet tog jeg tøj på og gjorde mig klar at smutte, hvilket gik hurtigt og let. Jeg var inde og ude på 19 min.

Konklusion. Don't go there... Hun er bedre tjent med at lave noget andet efter de 10 dage, hvor hun nævnte hun var her.

Karakter: 1/10. (1 til mig selv for at gennemføre for JERES skyld samt for hendes ansigt og fasthed. Men jeg havde fået 5 for at vende i døren...)

• Synes godt om 5
  • Tak 11
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
sulten skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lige været forbi Maya i Søborg og det kan absolut ikke anbefales.

Karakter: 1/10. (1 til mig selv for at gennemføre for JERES skyld samt for hendes ansigt og fasthed. Men jeg havde fået 5 for at vende i døren...)

Har du skrevet til hende at hun har fået en anmeldelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sulten skrev, for 5 timer siden:

. Bare for lige at minde om at på at indsats og ydelse nok ville blive belønnet...

Redigeret af JohnBlow

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnBlow skrev, for 5 minutter siden:

Det forkommer mig som afpresning. 

Måske et lige stærkt nok udtryk, men noget i den retning ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det man sige John Blow...? Tyv tror hver mand stjæler... ;)

Min kommentar var ment som en begejstret og kæk bemærkning. Nuvel; man skal jo også have humor eller et rimeligt positivt sind for at undgå at tolke negativt. Jeg tror dog ikke jeg har stødt nogen og det har ej heller været hensigten.

Jeg bemærker at min anmeldelse har været til gavn for de fleste, der har holdt sig til kernebudskabet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden:

Har du skrevet til hende at hun har fået en anmeldelse ;)

Den ville hun vel alligevel ikke kunne læse med de angivne sprogkundskaber.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt du skriver en aNmeldelse; mindre godt du fortæller hende inden at du vil gøre det. 

Redigeret af JohnBlow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...