Hop til indhold
Guest Gaffer

Endnu engang N & N

Recommended Posts

Guest Gaffer

Var hos N & N i dag for få en times massage og føle lidt på hvad der er muligt.

Der var 2 piger: Fadima og Nan.

Stedet er okay, lyse og venlige lokaler og forholdvis nyistandsat. Der er dog ikke massage brikse, men bare en madras på gulvet. Det trækker lidt ned. Ikke så sjovt at sidde i skrædderstilling og glo på sin pik og nosser, mens hun massere nakke ryg. en stilling som Fadima åbenbart bruger.

Det blev kun til en times massage til 300,- Massagen af Fadima er ikke noget at skrive om. Det gjorde af og til lidt ondt...eller også er det mig der bare var lidt ømskindet i dag :)

Fadima: En dejlig Thaipige - ikke den lille og fine slags med langt sort glat hår, men mere robust og høj i det... sådan en type som jeg godt kan lide. Hun sagde at alt var muligt i butikken. Det er kun et spørgsmål om betaling. Hun taler iøvrigt ikke dansk og et middelmådigt engelsk.

Massage 300,-

Massage og håndarbejde 600,-

Massage og sutte 800,-

Massage og sex 1000,-

Nan så jeg dog ikke noget til, men hørte at hun tog sig af en anden kunde der ankom under mit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Nan for et par måneder siden. Nan er en sød og venlig pige, men ikke så god til massagen.

Hun giver dog et udmærket BJ og har en god udstråling, så alt i alt var jeg godt tilfreds uden at det dog var fantastisk-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...