Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har få et en aftale i stand med 

https://sugardaters.dk/show?alias=Maria%40

her i eftermiddag. Jeg ved godt hun ikke er en slank pige. Men er hun stam og uden hængemave/topmave?

Har hun et rimeligt udseende? Billeder kan jo snyde.

På forhånd mange tak :)

Skrevet

Hvis ikke jeg husker meget galt så ligger der en omtale af hende herinde..... er vidst en tidligere glædespige der er hoppet i SD miljøet....  

Skrevet

Jeg synes hun er ret smuk og hun er fit og virkelig god sex :)

Skrevet
  • Author

Så hun er en slank pige?....

Skrevet

Hun er også opsøgende, hun har henvendt sig til mig og spurgt og vi skulle finde ud af noget.

Det takkede jeg pænt nej til.

Skrevet

Hendes profil på sd har været lukket ned i snart lang tid :( så hun må da være stoppet ?? eller ??

Skrevet
bakkely skrev, for 58 minutter siden:

Hendes profil på sd har været lukket ned i snart lang tid :( så hun må da være stoppet ?? eller ??

Det stemmer altså ikke, den har ikke været lukket i den tid jeg har været på sugardaters i denne omgang (ca. ½ år).

Skrevet

Maria er en fræk lækker pige.. og NEJ hun er ikke tyk ...

Skrevet

Hvordan gik det med hende maria@?

Har selv luret på profilen og af det halve ansigt man ser, ligner hun en man gerne ville se mere af.

Dog er hun er ganske tit online og tænker hun har en del igennem...så tænker hun måske køre det rene prostitution blot her igennem...

Jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Nogen der ved mere om hende ?

Redigeret af Jesper43

Skrevet
Jesper43 skrev, for 14 timer siden:

Hvordan gik det med hende maria@?

Har selv luret på profilen og af det halve ansigt man ser, ligner hun en man gerne ville se mere af.

Dog er hun er ganske tit online og tænker hun har en del igennem...så tænker hun måske køre det rene prostitution blot her igennem...

Jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Nogen der ved mere om hende ?

Tror du har ret Fik en aftale med hende på under10 min ... Men aflyste da alt blev ''arrangeret'' som skulle du besøge en selvstændig intim massagepige. 

Skrevet
Sting222 skrev, den 31/5/2018 at 04:36:

Tror du har ret Fik en aftale med hende på under10 min ... Men aflyste da alt blev ''arrangeret'' som skulle du besøge en selvstændig intim massagepige. 

Nu kan det godt at det er fordi jeg er træt. Men hvordan arrangeret alt?

Skrevet

Jeg kan KUN sige hun er en pige der er et besøg værd. Jeg besøger hende fast og det er sq kun blevet bedre med tiden.. 

Der er blød fyld i babserne, men på den lækre måde.. Og så tager hun den HELT og jeg MENER HELT til roden.. ;)

Skrevet

Kan som andre kun anbefale hende - skønt at mødes med hende i hendes hjem; hvilket tænder mig - og skøn oplevelse i soveværelset :)

mvh

C

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har været sammen med hende et par gange og havde også en aftale med hende for nylig, som hun dog aflyste uden varsel.

Hun er super sød og rigtig dejlig, men sandsynligheden for at hun aflyser i sidste øjeblik (=når man står uden for hendes opgang) er ret stor. En enkelt gang blev jeg stående og kunne så se at der ankom en anden mand omkring 10 min senere, og han blev så lukket ind.

Skrevet
GavmildeGert skrev, for 1 time siden:

Er hun stadig på SD og under det samme navn? 

Ja!

Skrevet

Hun er et ganske sødt menneske, godt knald og aldrig nogle problemer. Det er dog meget som at være hos en glædespigerne og ikke en amatør. Det er tydeligt. 

Skrevet

Jo hun gør. Hun har åbenbart blokeret dig.

Skrevet
GavmildeGert skrev, for 25 minutter siden:

Hun findes ikke mere 

Jo hun gør så.. Og jeg sku hilse at du er på block.. Hun ved godt hvem du er.. :D

Og stop så dit piveri.. :D

Redigeret af Rooster
Ingen SD billeder tak.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.