Hop til indhold
Nathue

Hamborg

Recommended Posts

Hej

Jeg er Lige kommet hjem fra en "studietur" ;) i Hamborg og må desværre meddele at jeg er ret skuffet mht priser og kvalitet.

Var en tur rundt på Reeperbahn og for at starte med det dyreste så står der mange piger i området omkring Burger King og op ad Davidsstrase. En lille krølle er at de står lige overfor politistationen.

Nå men de starter med en pris på 50 euro men det viser sig hurtigt at det ikke er nok. Prisen dækker over 20 for værelset og 30 for lidt svensk og blow men pigen beholder tøjet på. Skal hun tage det af og skal du mere (uden anal) koster det 250 euro men det virker som om de er villige til at handle.

I den sagnomspundne Herbertstrasse www.herbertstr.com/ koster en halv time 100 euro. fordelen er at de sanitære forhold er i top og at det er meget diskret pga hegnet.

På selve Reeperbahn ligger to bordeller eller laufhause hvor pigerne sidder foran deres værelse og du der kan forhøre dig mht ydelser men prisen ligger på ca. 50 euro. Der er rigtigt mange østeuropæiske piger.

På Grosse Freiheit (ja det hedder gaden) ligger der også to laufhause med thai piger prisen ligger på 35 euro men der er meget meget snusket.

På de forskellige barer arbejder der det vi i DK vil kalde champangnepiger og prisen og kvaliteten svinger en del men en tommelfingerregel er at prisen starter ved 50 til pigen plus en flaske til mellem 50 og 350 euro.

Næste gang tester jeg de private piger på bla. www.modelle-hamburg.de

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anonym

Süderstrasse har - udover Babylon - også en del meget flotte løse fugle... Men det kræver nok man er i sin egen bil for at få fornøjelse af de ydelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...