Funnydick 5 Skrevet 26. Maj, 2018 Hej jeg ville høre om der er nogen som har erfaring med Emmee fra Randers og ved hvor hun kan træffes nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 26. Maj, 2018 Funnydick skrev, for 5 timer siden: Hej jeg ville høre om der er nogen som har erfaring med Emmee fra Randers og ved hvor hun kan træffes nu? tror hun er i thailand nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 26. Maj, 2018 Funnydick skrev, for 9 timer siden: Hej jeg ville høre om der er nogen som har erfaring med Emmee fra Randers og ved hvor hun kan træffes nu? Søg på Emmee, og læs hvad andre har oplevet med hende. Det er ikke så svært. Jo, der er nok en del, som har erfaringer med hende. Det er korrekt, at hun pt. er i Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jackman 13 Skrevet 21. Juni, 2018 Nogen der ved om hun er tilbage eller hvornår hun kommer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skrivemabbi 103 Skrevet 22. Juni, 2018 (edited) jeg mener jeg tidligere har set et skilt i hendes dør, at der var sommerferie til uge 24, så hun må vel være dewr nu. Redigeret 22. Juni, 2018 af skrivemabbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 22. Juni, 2018 Hun er tilbage nu. Besøgte hende i går. Dejlig pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jackman 13 Skrevet 22. Juni, 2018 Supergodt, så må jeg vist hellere smutte en tur til Sunshine. Emmee er ret højt på favoritlisten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ray Hollis 48 Skrevet 24. Juni, 2018 Har besøgt hende en enkelt gang tilbage i april. Det var... GODT! Og GODT hun er tilbage igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 396 Skrevet 25. Juni, 2018 Nu hvor thailisten er blevet væk, så kunne det være rart med en adresse på den frække Emmee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 25. Juni, 2018 HG Wells skrev, for 2 timer siden: Nu hvor thailisten er blevet væk, så kunne det være rart med en adresse på den frække Emmee Prøv omkring Kirken i Kirkestræde, men den hedder ikk Sunshine mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridderlig 120 Skrevet 26. Juni, 2018 Vester Kirkestræde 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg