Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg ville høre om der er nogen som har erfaring med Emmee fra Randers og ved hvor hun kan træffes nu?

Skrevet
Funnydick skrev, for 5 timer siden:

Hej jeg ville høre om der er nogen som har erfaring med Emmee fra Randers og ved hvor hun kan træffes nu?

tror hun er i thailand nu

Skrevet
Funnydick skrev, for 9 timer siden:

Søg på Emmee, og læs hvad andre har oplevet med hende. Det er ikke så svært. Jo, der er nok en del, som har erfaringer med hende.

Det er korrekt, at hun pt. er i Thailand.

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogen der ved om hun er tilbage eller hvornår hun kommer?

Skrevet

jeg mener jeg tidligere har set et skilt i hendes dør, at der var sommerferie til uge 24, så hun må vel være dewr nu.

Redigeret af skrivemabbi

Skrevet

Supergodt, så må jeg vist hellere smutte en tur til Sunshine. Emmee er ret højt på favoritlisten. :D

Skrevet

Har besøgt hende en enkelt gang tilbage i april. Det var... GODT! :D

Og GODT hun er tilbage igen!

Skrevet

Nu hvor thailisten er blevet væk, så kunne det være rart med en adresse på den frække Emmee :)

Skrevet
HG Wells skrev, for 2 timer siden:

Nu hvor thailisten er blevet væk, så kunne det være rart med en adresse på den frække Emmee :)

Prøv omkring Kirken i Kirkestræde, men den hedder ikk Sunshine mere :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.