Hop til indhold
PaleWhale

Naam i det gule hus i Rødovre

Recommended Posts

Nu fik jeg besøgt Naam  i det gule hus, hun er en rigtig sød og køn pige.
Jeg bestilte en times B2B, hvorefter hun spurgte om jeg ikke ville prøve en anden pige der var bedre til det.
Jeg fastholdt at det skulle være hende, da hendes smil er helt uimodståeligt ;)
B2B'en var absolut godkendt, og hendes indlevelse og engagement er rigtig fint.
Brysterne er silicone, en anelse hårde, men er nu helt ok.
Missen er helt glat, bare for lige at komme det sædvanlige spørgsmål i forkøbet...

Hun er her vist kun i et par uger i alt, så vist indtil den 12 juni eller sådan. 
Jeg vil med stor sandsynlighed besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MisterB

Du omtaler det gule hus som noget enhver burde kende.

Må en lidt uinformeret spørge om det er en thaimassage klinik eller lign ?

Eller hvor det ligger, synes ikke jeg rigtig kan finde ud af noget i den annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
MisterB skrev, for 6 minutter siden:

Du omtaler det gule hus som noget enhver burde kende.

Må en lidt uinformeret spørge om det er en thaimassage klinik eller lign ?

Eller hvor det ligger, synes ikke jeg rigtig kan finde ud af noget i den annonce.

De svarer lynhurtigt på SMS hvis du skal bruge adressen, men det ligger i overskuelig afstand fra de mest kendte lysthuse i Rødovre. 

Du kan godt få massage - af og til endda ok - men der er nok nærmere fokus på sex. 

Synes sjældent de har haft piger til mig, men tidligere har de haft både Bee og Soda som både kunne levere god massage og røde kinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kører ind på Cirkel K/ McD benzin tank, hj. Tårnvej/ Rødovrevej og tager kikkerten med, så skulle du få øje på noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
butterfly skrev, Lige nu:

Hvis du kører ind på Cirkel K/ McD benzin tank, hj. Tårnvej/ Rødovrevej og tager kikkerten med, så skulle du få øje på noget :)

Du behøver nu ingen kikkert - eller også har jeg specielt gode øjne:).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 3 timer siden:

Du behøver nu ingen kikkert - eller også har jeg specielt gode øjne:).

Det vil jeg nu mene man skal. Alene det at finde et sted hvor Tårnvej og Rødovrevej krydser hinanden bliver nok en udfordring.

Hvis man derimod placerer sig i krydset Jyllingevej/Rødovrevej, vil jeg give dig ret.

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Uden at det skal udarte til en geografsk debat, det er da i krydset Jyllingevej/Rødovrevej Circle K og McD ligger, ik? Er selv fra provinsen, så kommer der kun med mellemrum. 

Men jo, Butterfly skrev Tårnvej/Rødovrevej, så der tog jeg fejl, da jeg kun tænkte på Jyllingevej/Rødovrevej. Og selve krydset Tårnvej/Rødovrevej skal der vist en overmåde god kikkert til for overhovedet at finde:).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 19 minutter siden:

Uden at det skal udarte til en geografsk debat, det er da i krydset Jyllingevej/Rødovrevej Circle K og McD ligger, ik? Er selv fra provinsen, så kommer der kun med mellemrum. 

Men jo, Butterfly skrev Tårnvej/Rødovrevej, så der tog jeg fejl, da jeg kun tænkte på Jyllingevej/Rødovrevej. Og selve krydset Tårnvej/Rødovrevej skal der vist en overmåde god kikkert til for overhovedet at finde:).

 

Jesse skrev, for 27 minutter siden:

Det vil jeg nu mene man skal. Alene det at finde et sted hvor Tårnvej og Rødovrevej krydser hinanden bliver nok en udfordring.

Hvis man derimod placerer sig i krydset Jyllingevej/Rødovrevej, vil jeg give dig ret.

Hvis du kører ind på Cirkel K/ McD benzin tank, hj. Tårnvej/ Rødovrevej og tager kikkerten med, så skulle du få øje på noget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, den 25/5/2018 at 22:46:

Nu fik jeg besøgt Naam  i det gule hus, hun er en rigtig sød og køn pige.
Jeg bestilte en times B2B, hvorefter hun spurgte om jeg ikke ville prøve en anden pige der var bedre til det.
Jeg fastholdt at det skulle være hende, da hendes smil er helt uimodståeligt ;)
B2B'en var absolut godkendt, og hendes indlevelse og engagement er rigtig fint.
Brysterne er silicone, en anelse hårde, men er nu helt ok.
Missen er helt glat, bare for lige at komme det sædvanlige spørgsmål i forkøbet...

Hun er her vist kun i et par uger i alt, så vist indtil den 12 juni eller sådan. 
Jeg vil med stor sandsynlighed besøge hende igen.

Hej PaleWhale, 

Tak for en fin anmeldelse :) ... jeg er lidt nysgerrig, er der en annonce du kan linke til hvor man kan se et billede af Naam ? 

Grunden til at jeg spørger er at jeg ville besøge Jenny til en times b2b, for noget tid siden, så skrev en sms og fik et svar fra Naam, at Jenny var på ferie, jeg sagde pænt tak og ønskede fortsat god dag.

Fik så en besked om hvorfor jeg ikke kom forbi og besøgte hende, hvilket jeg sagde ja tak til, den efterfølgende dag besøgte jeg huset på rødovrevej, men ved ikke om det var Naam  eller en helt tredje, men i min optik en rigtig flot ung kvinde som tog imod mig, og ud fra din beskrivelse kunne det godt være Naam.

Kvindebeundre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, for 4 timer siden:

Hej PaleWhale, 

Tak for en fin anmeldelse :) ... jeg er lidt nysgerrig, er der en annonce du kan linke til hvor man kan se et billede af Naam ? 

Grunden til at jeg spørger er at jeg ville besøge Jenny til en times b2b, for noget tid siden, så skrev en sms og fik et svar fra Naam, at Jenny var på ferie, jeg sagde pænt tak og ønskede fortsat god dag.

Fik så en besked om hvorfor jeg ikke kom forbi og besøgte hende, hvilket jeg sagde ja tak til, den efterfølgende dag besøgte jeg huset på rødovrevej, men ved ikke om det var Naam  eller en helt tredje, men i min optik en rigtig flot ung kvinde som tog imod mig, og ud fra din beskrivelse kunne det godt være Naam.

Kvindebeundre

se første indlæg der er link i tekstens første linie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...