Hop til indhold

Recommended Posts

Mandag morgen, jeg vågner med en smule tømmemænd. Der går ikke mange minutter før den obligatoriske lyst til en morgenknald trænger sig på.

Jeg søger lynhurtigt igennem de klassiske sider og falder over Jessica hos Cassiopeia stars.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=480

Jeg snupper et bad og tager afsted. Ankommer og får at vide at Jessica desværre ikke har tid lige nu og om jeg vil vente eller se den anden pige. Jeg venter selvfølgelig og bliver ført in i sm rummet, hvor Jessica lige kigger ind for en hurtig sludder, i rigtig god stil. Jessica levede ikke op til billederne på siden, hun er noget mørkere i huden og har en del flere kilo på benene. Normalt er jeg til ultra-tynde piger og må også indrømme, at havde jeg mødt hende i byen en aften, havde hun ikke fået særlig meget opmærksomhed.

Men hun er alligevel pisse charmerende, ihvertfald nok til at jeg vælger at blive.

Jeg bliver tilbudt en kop kaffe. Sidst jeg blev det, fik jeg en skoldhed, udrikkelig kop Nescafé, så jeg blev noget overrasket da pigen kom ind med et lille fad, med en stempelkande, rørsukker, vand og et lille stykke chokolade. Det er god service.

Allerede nu var jeg positivt opstemt og syntes samtidig at det var sjovt at skulle vente i sm rummet. Jeg burde havde taget nogle billeder.

Nå men endelig bliver det min tur, jeg bliver ført ind i rummet, som er rigtig fint indrettet. Jessica kommer og vi aftaler en halvt time og vi går i gang. Jessica spørger om hun må give mig lidt massage og jeg takker ja, selvom massage egentlig ikke er min ting. Men det er en god måde at kommer over de akavede første minutter.

Hun er meget snaksaglig og det føles meget naturligt.

Jeg bliver vendt rundt og får en god spiller af hende, med masser af olie, hvilket er helt fantastisk, til sidst ruller hun kondom på med munden og går igang med det franske. Det er helt i top, ikke for hård, ikke for blødt.

Efter et stykke tid stopper hun og siger "Nu er det vidst din tur til at arbejde lidt" og byder ind til en gang muff diving. Jeg når dog først lige at kysse lidt med hende før jeg går syd på. Det var endnu en god oplevelse, den var ordenligt vasket og smagte godt.

Vi ende i missionæren i et langt og dybt knald. Ingen uartigheder, det var hverken kinky eller sindsygt frækt, men det var dejligt og meget naturligt. Meget morgensex agtigt, hvilket jo også var det jeg kom efter. Enten har hun læst mig godt eller også er det bare sådan det er hos hende.

Vi nåede aldrig andre stillinger før jeg måtte afslutte.

Vi bruger de sidste minutter på snak, igen meget naturligt og meget ægte. Hun var hurtig til at finde en fællesinteresse og så kærten snakken uden problemer.

Service niveau = Helt i top, det bedste nogensinde

Krop = For stor efter min personlige smag

Blowjob = Bravo

Sex = Stille og roligt, men har svært ved at vurdere om det kunne havde været bedre

Personlighed = Helt i top

Stedet = Meget flot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...