Socrates 10 Skrevet 25. Maj, 2018 Har været forbi denne skønhed i denne uge. https://annoncelight.dk/showad/238998 Nem kontakt via SMS og efterfølgende guide til adressen. Blev mødt af en smilende og meget imødekommende kvinde, der talte super engelsk. Lækker Q omkring de 25. Dejlige lange ben og lækre suttelæber. Hun var sgu skruet godt sammen. Valgte en hurtig 20 min., men jeg har allerede bestemt mig for et forlænget gen-visit, når hun er tilbage i DK om ca 1 mdr. Det er ikke hende på billedet, men wtf hende jeg besøgte var alle pengene værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 25. Maj, 2018 (edited) Nej, bare nej. Har et gammelt indlæg om hende. Og det eneste positive jeg kan huske er.: Det er trods alt en kvinde du møder. Redigeret 25. Maj, 2018 af Mr Comeagain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 25. Maj, 2018 Mr Comeagain skrev, for 11 minutter siden: Nej, bare nej. Har et gammelt indlæg om hende. Og det eneste positive jeg kan huske er.: Det er trods alt en kvinde du møder. Nu er det jo også en uerfaren der har besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 25. Maj, 2018 Pite skrev, for 14 minutter siden: Nu er det jo også en uerfaren der har besøgt hende. hi hi ja eller en fake.. Så det godt, så ville lige give lidt modvægt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Socrates 10 Skrevet 26. Maj, 2018 Jeg er godt nok ny herinde, men bestemt ikke uerfaren. Jeg fik en super behandling, så det har da vist været en helt anden kvinde du har besøgt.!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg