Hop til indhold

Recommended Posts

Thomsen skrev, for 41 minutter siden:

Hun tager da for sig, rent prismæssigt :-(

Er det nu så galt igen? To timer for 3300.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Er det nu så galt igen? To timer for 3300.

...det er da så ikke noget man gentager for tit ;-)

Jeg ville aldrig lægge 3300,- for et besøg, uden at vide hvad jeg går ind til. Hvis det i givet fald var en tantramassage, så ville jeg finde en "rigtig" tantramassør, og få en rigtig tantramassage.....og det koster ikke 3300,- for 2 timer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 17 minutter siden:

...det er da så ikke noget man gentager for tit ;-)

Jeg ville aldrig lægge 3300,- for et besøg, uden at vide hvad jeg går ind til. Hvis det i givet fald var en tantramassage, så ville jeg finde en "rigtig" tantramassør, og få en rigtig tantramassage.....og det koster ikke 3300,- for 2 timer ;-)

Spørgsmålet er så, hvad "en rigtig" tantramassør egentlig er. Det er der vist delte meninger om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Spørgsmålet er så, hvad "en rigtig" tantramassør egentlig er. Det er der vist delte meninger om :)

Du har ret, det er der i høj grad delte meninger om ;-)

I mit univers er man "rigtig" tantramassør, hvis man har taget en uddannelse som tantramassør, eller tantrabehandler. Sidstnævnte, vil jeg dog undlade at besøge, da deres tilgang er klinisk, ofte fuldt påklædt og brug af platsikhandsker ved lingam massage.

Hvorfra er man så uddannet, hvis man er "rigtig" tantramassør..?

Jo, der er et par steder...dem kender jeg, så der er jeg tryg ;-)

Saisha skriver ikke hvorfra hun er uddannet, hun skriver ikke hvorfra hendes erfaring stammer, så jeg gætter på (og det er altså et rent gæt!) at hende tilgang er en sensuel og erotisk massage, som hun så kalder for tantramassage, for på den måde at sætte prisen et nyk op ;-) Hvorfor gætter jeg så på det..? Jo, hun kan jo ikke engang stave til lingam ;-)  Sjov til side, jeg kender ikke pigen - men finder hendes prisniveau en del højere end andres.

De etablerede tantramassører vil heller ikke skrive sex med på menukortet, idet man jo - som bekendt - ikke kan bestille den slags. 

- og iøvrigt indenfor tantra kaldes penetration for Maithuna-ritual ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun har ligesom også, "rykket op til Tantra-massage-klasse" og hendes priser er bestemt fulgt med.
for ca. 1-1½ å siden var hun en "normal" udbyder af diverse typer massage, og i et normalt prislejde.
Hun har nok fundet et "niche-produkt" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...