Hop til indhold

Tantrasaisha

Featured Replies

Skrevet
Thomsen skrev, for 41 minutter siden:

Hun tager da for sig, rent prismæssigt :-(

Er det nu så galt igen? To timer for 3300.

Skrevet
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Er det nu så galt igen? To timer for 3300.

...det er da så ikke noget man gentager for tit ;-)

Jeg ville aldrig lægge 3300,- for et besøg, uden at vide hvad jeg går ind til. Hvis det i givet fald var en tantramassage, så ville jeg finde en "rigtig" tantramassør, og få en rigtig tantramassage.....og det koster ikke 3300,- for 2 timer ;-)

Skrevet
Thomsen skrev, for 17 minutter siden:

...det er da så ikke noget man gentager for tit ;-)

Jeg ville aldrig lægge 3300,- for et besøg, uden at vide hvad jeg går ind til. Hvis det i givet fald var en tantramassage, så ville jeg finde en "rigtig" tantramassør, og få en rigtig tantramassage.....og det koster ikke 3300,- for 2 timer ;-)

Spørgsmålet er så, hvad "en rigtig" tantramassør egentlig er. Det er der vist delte meninger om :)

Skrevet
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Spørgsmålet er så, hvad "en rigtig" tantramassør egentlig er. Det er der vist delte meninger om :)

Du har ret, det er der i høj grad delte meninger om ;-)

I mit univers er man "rigtig" tantramassør, hvis man har taget en uddannelse som tantramassør, eller tantrabehandler. Sidstnævnte, vil jeg dog undlade at besøge, da deres tilgang er klinisk, ofte fuldt påklædt og brug af platsikhandsker ved lingam massage.

Hvorfra er man så uddannet, hvis man er "rigtig" tantramassør..?

Jo, der er et par steder...dem kender jeg, så der er jeg tryg ;-)

Saisha skriver ikke hvorfra hun er uddannet, hun skriver ikke hvorfra hendes erfaring stammer, så jeg gætter på (og det er altså et rent gæt!) at hende tilgang er en sensuel og erotisk massage, som hun så kalder for tantramassage, for på den måde at sætte prisen et nyk op ;-) Hvorfor gætter jeg så på det..? Jo, hun kan jo ikke engang stave til lingam ;-)  Sjov til side, jeg kender ikke pigen - men finder hendes prisniveau en del højere end andres.

De etablerede tantramassører vil heller ikke skrive sex med på menukortet, idet man jo - som bekendt - ikke kan bestille den slags. 

- og iøvrigt indenfor tantra kaldes penetration for Maithuna-ritual ;-)

Skrevet

Hun har ligesom også, "rykket op til Tantra-massage-klasse" og hendes priser er bestemt fulgt med.
for ca. 1-1½ å siden var hun en "normal" udbyder af diverse typer massage, og i et normalt prislejde.
Hun har nok fundet et "niche-produkt" ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.