Gæst Skrevet 29. Maj, 2012 Kat fra Jiramon i Randers - hvad er adressen på hendes nye sted? Glæder mig til Jeres svar ... gerne i aften )) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 29. Maj, 2012 Hvis man taster det ind i Google kommer der flere indikationer på, at det er Kirkestræde 2. Jeg var der forøvrigt i sidste uge og fik udmærket massage af Kat, men da vi skulle til den mere seriøse afdeling byttede hun med en barmfager yngre model (Kat har vel haft "en dårlig uge") og her fik jeg mig stirret blind på de fantastiske bryster og blev stillet en b2b i udsigt med bj til 900,- Hun smed godt nok tøjet og der var også lidt emballeret bj men så gik det over i svensk. Damn - jeg havde glædet mig til Kat og det jeg endte ud med var alt for dyrt og alt for ringe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jmogens 7 Skrevet 22. August, 2023 Hejsa er det Kat som var ude Anny på Mariagervej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 22. August, 2023 Kat var der Hvordan pokker har du fundet et 11 år gammelt indlæg? Forventer du svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg