Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg leder efter et sted hvor man kan skrive hvilken ydelse/fantasi man ønsker at få udleveret. Hvor så de forskellige glædes piger kan byde ind. 

Findes sådan et site??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvorfor  ikke  laver  en  efterspørgsel i efterlysninger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 25 minutter siden:

Hvorfor  ikke  laver  en  efterspørgsel i efterlysninger?

Har jeg gjort men har ikke fået nogen svar derfor tænkte jeg om der mon fandtes en site

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tilbyder og søger alverdens ting på Annoncelight, så måske kunne du have bedre held da? :)

Og så tænker jeg, at du skal være mere tålmodig, det er ikke længe siden, at du har startet din tråd i efterlysning. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Iscenesat Virkelighed skrev, for 35 minutter siden:

Mange tilbyder og søger alverdens ting på Annoncelight, så måske kunne du have bedre held da? :)

Og så tænker jeg, at du skal være mere tålmodig, det er ikke længe siden, at du har startet din tråd i efterlysning. 

Muligheden for  at  lave  en  annonce  på  annoncelight er  også  en  god  ide 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Mange tilbyder og søger alverdens ting på Annoncelight, så måske kunne du have bedre held da? :)

Og så tænker jeg, at du skal være mere tålmodig, det er ikke længe siden, at du har startet din tråd i efterlysning. 

Ja tålmodighed er en dyd. tænkte bare om der mon var sådan. Det har der været kan jeg forstå, men nok ikke så succesfyldt siden det er lukket igen

men tak for input

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 25/5/2018 at 09:39:

Hvorfor  ikke  laver  en  efterspørgsel i efterlysninger?

i efterlysningsforum må pigerne ikke selv byde ind og det er jo det han gerne vil ha

Chris jeg tror også din bedste mulighed er annoncelight som foreslået længere oppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
aaisha skrev, 1 time siden:

i efterlysningsforum må pigerne ikke selv byde ind og det er jo det han gerne vil ha

Chris jeg tror også din bedste mulighed er annoncelight som foreslået længere oppe

Det  har du  ret  i,  men  de  gper  som  er  interesseret kunne  rette  en  personlig henvendelse til  ham 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 35 minutter siden:

Det  har du  ret  i,  men  de  gper  som  er  interesseret kunne  rette  en  personlig henvendelse til  ham 

Dejligt at se der er kvinder der ser mulighederne frem for forhindringer Nemtøs :) Og godt at se nogle med noget mellem ørene og ikke kun benene :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alles respons.

 

tænker annoncelight er bedste mulighed.

 

tænker ellers der nok er basis for sådan et site men who knows.

ellers er det hermed en opfordring til alke gper skriv endelig en pm hvis i ser en efterlysning så i tænker det er da lige mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...