Hop til indhold

Recommended Posts

Søger et sted (har set annoncer, men måske nogen har erfaringer) hvor man kan få to piger med en B2B, evt. mere og som også gerne giver et øko-blow....bare sådan en lille fantasi man har jo. Pigerne må gerne være til den petite side. Helst gerne naturlige piger der ikke har fået alt for meget hjælp fra videnskaben...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ILoveThai skrev, 1 time siden:

Søger et sted (har set annoncer, men måske nogen har erfaringer) hvor man kan få to piger med en B2B, evt. mere og som også gerne giver et øko-blow....bare sådan en lille fantasi man har jo. Pigerne må gerne være til den petite side. Helst gerne naturlige piger der ikke har fået alt for meget hjælp fra videnskaben...

http://gamraimassage.dk.84-246-247-18.telanco.dk/pages/prisliste.php

Prøv her. Pigerne plejer at være gode til B2B, - men om de sutter pik uden kondom kan jeg ikke love dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

Hvilket ellers var lige præcis det der blev efterspurgt!

Jo, - men fra min side blot en antydning af, at det nok var en lidt sjælden kombination, han ønskede: To thaipiger der sammen sutter pik uden kondom. - Det ku' jo være, at ILoveThai var villig til at slække lidt på "kravene".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tidligere var det en ydelse man kunne få hos WEI i Tåstrup.

Men der er åbenbart skiftet lidt ud i besætningen. Hende der især kunne guffe er desværre ikke petit, og har ikke været at træffe de senere gange jeg har forsøgt mig.

Og man får som sædvanlig ikke noget ud af at ringe og spørge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omend det ikke var der svar jeg søgte, så var det da en mulighed og takker for jeres input. Tænkte nok jeg må slække på kravene, men ville da lige høre om eventuelle muligheder inden jeg afskrev fantasien eller valgte anden etnicitet for at da den del med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...