Hop til indhold
Guest lovetheladies

Kun massage...

Recommended Posts

Guest lovetheladies

Hej :)

Er der nogen som kan anbefale en dygtig massør. Her tænker jeg ikke på sex, men bare en god omgang massage.

Jeg vil fortrække en dansk kvinde hvis muligt. Jeg har ingen erfaring med f.eks. thai piger og deres massage. Men det lyder som om at deres massager er meget forskellige.

Det skal helst være i storkøbenhavns området.

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du søger massage herinde, må der vel gerne være et erotisk islæt, selvom du ikke efterspørger sex. 

I så fald kan jeg anbefale The Honey Posse, hvor du er sikker på "en blanding af himmelsk penis leg, og robust, professionel massage". Læs selv mere på www.thehoneyposse.com.

Sasha er pæredansk og holder til 5 min gang fra Kongens Nytorv i København. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes masser af danske massører der giver massage...

Kan du bruge en Thai - som giver massage - så kan jeg varmt anbefale Phan Massage - Lyngbyvej 5, Kbh Ø

Nuud - er chefen - og det er hende der er super god.  Evt andre ansatte kender jeg ikke.

Hun giver en fantastisk massage! Og jeg gentager - her kommer man for at få massage!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lovetheladies

Hej Krebs :)

Har ikke fundet den rigtige endnu.

Kigger dog på Helen fra Valby. Har aldrig prøvet et thai sted, men der er noget ved Helen.

Nogen der ved om hun giver en dejlig massage. Fræk afslutning ville være super :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...