Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været hos hende den lille glatbarberede Thai der er helt oppe under loftet en håndfuld gange.

Hun er meget sød, smilende og venlig samt servicen er i top. Har før fået 69, bollemassage samt slikket og knaldet for 600,- cirka en halv time, så jeg har kun godt at sige om hende. Jeg tror, det er hende, der er der fast.

Der har været en anden der åbnede en aften på de sene timer, hun virkede træt og uengageret. Hun var højere og kraftigere end hende der plejer at være der. Hun smed bare menukortet foran mig og stod og gloede på mig med tomme øjne.

Jeg prøvede med mit bedste skoleengelsk at spørge efter den lille søde, der plejer at være der samtidigt med at jeg viste hendes beskedne højde med hænderne. Der lykkedes åbenbart at gøre mig forståeligt for damen med de trætte tomme øjne sjoskede ud af lokalet igen og få minutter senere kom den lille smilende Thai ind igen og missionen lykkedes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravi skrev, den 24/5/2018 at 15:44:

Hei

Nogen der har besøgt thaistedet i Laksegade i Randers, og kan sige noget om pigen, service og lokaler ?

https://annoncelight.dk/showad/232257

 

da jeg var forbi for cirka 5 måneder siden var det ikke noget at råbe hurra for ... foto/annonce text og virklighed dengang passede ihvertfald  ikke sammen!!!

så jeg gik akavet igen ....efter at ha sagt noget om en anden kvinde som vidst havde arbejdet der for noget tid siden...bla bla bla...

ja det ligger diskret ... men man har fornemmelsen af at dem som ser en parkere sin bil i den gade ved godt hvad man kommer for ... så mere diskret er det heller ikke...

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...