Hop til indhold

Kirapigen

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fistede hende for et par år tilbage, og fik en sutter. Det var hun gansk god til :-)

Skrevet

Velkommen til Eroguide :)

@mr.fyn skrev en anmeldelse af "Kira", den er her:

Vær dog opmærksom på det er en næsten 5 år gammel anmeldelse.. hun har siden fået lavet store silikone bryster, og har fået lidt mere på sidebenene. (men stadig en forholdsvis slank pige). Billederne i annoncen er af hende. Jeg vil sige hun som type, er blevet den lidt "trashy" pige, med meget store tatoveringer, og piercinger.

Jeg har mødtes med hende nogle gange, første gang for ca. 4 år siden hvor der var fisting på programmet.. og senest for et par år siden, hvor der igen var aftalt en fisting session, men den dag lykkedes det ikke.

KF.

Skrevet

Det er billigere at tage 2x30 min, end det er at tage 60 min. :D

Skrevet

Hehe ja det havde jeg sgu ikk lige set ;) det må være en fejl fra hendes siden af 

Skrevet
Badboyfyn skrev, for 4 timer siden:

Hehe ja det havde jeg sgu ikk lige set ;) det må være en fejl fra hendes siden af 

Det er ikke en fejl - "Kira" som hun kalder sig, tilbyder 30 minutter til een pris... og 60 minutter til en anden pris .

Vi får ingen held af at bede om to gange tredive minutter.. desværre.. men sådan ér det.

KF.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.