Hop til indhold
Plaskeren

Donna Deluxe - Deluxe Dolls

Recommended Posts

Der er bare de besøg man husker bedre end andre, om det så er fordi det var ekstra godt eller ekstra skidt. Dette besøg husker jeg af to grunde; Det lidt spøjse forløb, og den ekstremt dejlige gudinde.

http://deluxedolls.dk/

Det var en kold og trist januar dag og lysten til store bryster havde buldret i underlivet i nogle dage, men der var bare ikke en gudinde på vagt med det påkrævede brystparti...indtil jeg huskede Donna på Deluxe Dolls.

Jeg har besøgt Donna før da hun var på cassiopeiastars, men kunne ikke rigtig huske så meget af det, blot at jeg havde en af mine dårlige dage så det blev ikke til verdens bedste besøg.

Men nu skulle det være, og efter at have forsøgt at ringe til klinikken fik jeg fat i Donna selv på det direkte nummer og en tid aftalt pr SMS.

Selve stedet var nemt at finde, en sidegade til gågaden tæt på Ballerup Station. Døren stod åben så det var bare om at komme ind i varmen. På vej op ad trappen blev jeg så viklet ind i nogen der var ved at flytte og stod og ventede ude foran døren da to piger kom oksende fordi med en madras, den ene med en stort grin på.

Døren blev åbnet af en lækker og smuk kvinde, der fik mig til at glemme Donna et kort sekund, og jeg blev sat i køkkenet da der lige gik et øjeblik. En 5-10 min penge senere kom den samme skønhed ind iført frækt undertøj og en kæmpe kavalergang....og det gik op for mig at det var Donna....DOH!! godt jeg ikke havde sagt noget. Hun fik pengene for den aftalte time, og fortalte så at hun var alene uden telefonpige og at der dukkede et par kamerafyrer op, så der nok ville være nogle afbrydelser hvis det var ok.

Høj smuk blondine med enorme nødder...hun kun have spurgt om hvad som helst og jeg ville havet sagt ja...

Da det var klaret blev jeg beordret ind i et meget flot lokale med en STOR seng i, og bedt om at smide tøjet. Donna var dog hurtigt tilbage og kunne asisterer med at hive bukserne af mig. Jeg var godt lidderlig så min stive stang sprang ud af underbukserne og ramte hende med et klask på kinden. Hun tog godt fat om kalorius og kom med et par frække kommentarer der kunne få selvtilliden hos enhver mand til at rykke et par tak opad....

Et lækkert forspil med kyssen, slikken, krammen og roden med de fantastiske bryster gled over i gummipåsættelse og fransk i verdensklasse....da det ringede på døren.. SATAAAANSS!!

Donna greb et lagen og strøg ud til hoveddøren....jeg kunne høre at det var en potentiel kunde der blev pænt afvist. hurtigt tilbage med et grin og en kommentar, blev blowjobbet fortsat til min store glæde. Donna fik manøvreret kalorius indenbords til en gang ridning....dog kun lige!! "Uuuhhhm hvor har du bare en dejlig pik". Jo tak da..!

Donna ridder some en prof og nød det tydeligt selv, et dejligt langsomt tempo så vi begge rigtig kunne mærke ALT hvad der skete. Hun havde lige sat tempoet op...da det ringede på døren IGEN!!!! "Du bliver snart træt af mig" og hun strøg ud igen. Det var så ENDNU en kunde der måtte gå forgæves og som åbenbart ikke tog det så pænt.

Jeg havde stilt mig op ved sengen og ventede på hun kom tilbage...hun grinte "Nååååh kan du ikke vente". Jeg fik hende manøvreret over i en stående doggy, med begge hænderne solidt plantet på de store bryster der fik en god ælte tur mens jeg pumpede alt hvad jeg havde lært....det var bare himmelsk!

Desværre satte de to afbrydelser en tidlig stopper for min rejsning. Donna tog det pænt, "Du kan vældigt godt lide mig, men ikke kondomet", gangske godt set af den skønne.

Jeg blev smidt på sengen, Donna satte sig over mine lår og hældte en masse olie ned af den skønne krop og nedover mit lem. Hun gave mig en vidunderlig gang oliesvensk krydret med masser af Dirty talk og med mine hænder overalt på hendes bryster, de er bare så skønne og faste.

Det var mere end jeg kunne klare og jeg kunne mærke trykket stige...Donna rullede af " kom og knep mine bryster, jeg vil have din sperm ud over dem". Bedste invitation længe, og det var ikke til at sige nej til. En hæftig omgang pumpen mellem de olierede bjerge og jeg oversprøjtede Donnas bryster, hals, hovedpude og sengegalv med mine safter...totalt udpumpet.

"Er du tosset en ladning....du har vist sparet op til mig", grinte Donna mens hun tørrede det værste af. "Vend dig om, så får du en gang massage som tak".

Jeg lagde mig tilrette og fik en rigtig godt, hård ryg massage. Faktisk er hun nok den bedste massør jeg har prøvet igennem tiderne. Mellem mine grynt fik vi holdt en god og intelligent samtale. Det viste sig at Donna kunne huske mig, selvom der var gået over et år siden sidst, og kunne sågar huske at det ikke havde været så godt.

Efter at jeg havde kravlet i tøjet fik et et dejligt varmt kram....uhhhh de bryster.... og et kys samt en lovning på hendes udelte opmærksomhed næste gang.

Donna er en skøn kvinde med stort K. Intelligent og rapkæftet, god til dirty talk. Giver super fransk og er bare dejlig at ligge at rode med.

Jeg har ikke været tilbage siden, af mange årsager, men det ser ud til at der muligvis er hul i kalenderen i næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse :D

Det må da være møg irriterende at hun måtte afbryde flere gange!

Har selv besøgt denne skønne gudinde. Man kan sgu ikke få nok af hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...