Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Herhid

Har besøgt hende både på Retortvej og studio 136 dengang det lå i Folehaven, nu er det jo flyttet til Herlev, men det er snart mange år siden og dengang var hun ikke helt ung, så hun må efterhånden være højt oppe i årene. Men jeg husker det som nogle gode seancer hvis man er til dominans, hun kan godt være hård hvis det er det man ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Nu skal man jo passe  på med kvinders alder, men tror hun er over 60 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Prøv hvis ikke alderen betyder noget, og kom gerne med en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Billederne på hjemmesiden er formentlig imellem 15 og 20 år gamle . Hun må være  +60 år  i dag, som andre skriver . Jeg besøgte hende for første, eneste og sidste gang for  mere end 10 år siden, og oplevelsen husker jeg - men ikke for noget specielt godt . 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Brøndby skrev, for 3 timer siden:

Billederne på hjemmesiden er formentlig imellem 15 og 20 år gamle . Hun må være  +60 år  i dag, som andre skriver . Jeg besøgte hende for første, eneste og sidste gang for  mere end 10 år siden, og oplevelsen husker jeg - men ikke for noget specielt godt . 

 

 

 

Enig i at billederne nok er 15- 20 år gamle, og som jeg tidligere har skrevet mener jeg også at hun må være +60 i dag, men at du @Brøndby ikke husker hende for noget specielt godt er jo smag og behag, men er det ikke udfra dine tidligere indlæg svært for dig @Brøndby at finde nogen der er gode nok til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig kan jeg ikke bidrage med meget her, men jeg har også for nogle år siden besøgt Madame Sara flere gange og har fantastisk oplevelser. Men siden Folehaven er det ikke blevet, men det skyldes ikke Sara!

nu bør man ikke tale om en Dames alder, og i BDSM sammenhæng er det ikke så vigtig såfremt Dominaen har passet godt på sig selv, men mener at Sara lige har passeret 60 lige som jeg selv. 

I øvrigt hvor spændende tro I slaver det er for en domina at lege med halv fede gamle mænd med slappe baller og uden evnen til ordentlig rejsning eller udløsning?

det vigtige er kemien, lysten og respekten!

er det ikke til stede så tak pænt nej. 

Vil faktisk håbe at dominaer også takker nej hvis ikke slaven tiltaler hende. For som slave mærker man straks hvis de tre ting er tilstede

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
Herhid skrev, for 17 timer siden:

Enig i at billederne nok er 15- 20 år gamle, og som jeg tidligere har skrevet mener jeg også at hun må være +60 i dag, men at du @Brøndby ikke husker hende for noget specielt godt er jo smag og behag, men er det ikke udfra dine tidligere indlæg svært for dig @Brøndby at finde nogen der er gode nok til dig.

Jeg har skam mine favoritter, og har haft rigtigt mange super gode oplevelser igennem de over 35 år jeg har færdes i denne verden . Men det er da klart at der også har været nogle smuttere imellem ? 

Hvis ikke jeg må komme med et ( ærligt) svar her, så havde dette fora jo ingen berettigelse ? 

Der er ingen facitliste heller ikke på dominaer. 

Jeg har haft mange gode oplevelser i Studio 136 ( det oprindelige ) sammen med Simone, som vist stadig er aktiv uden for København. Jeg kender hendes rigtige alder og hun er også i sidste halvdel af 50´erne men langt mere udadvendt og i min verden smuk end Madam Sara . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Brøndby skrev, den 31/5/2018 at 18:51:

Jeg har skam mine favoritter, og har haft rigtigt mange super gode oplevelser igennem de over 35 år jeg har færdes i denne verden . Men det er da klart at der også har været nogle smuttere imellem ? 

Hvis ikke jeg må komme med et ( ærligt) svar her, så havde dette fora jo ingen berettigelse ? 

Der er ingen facitliste heller ikke på dominaer. 

Jeg har haft mange gode oplevelser i Studio 136 ( det oprindelige ) sammen med Simone, som vist stadig er aktiv uden for København. Jeg kender hendes rigtige alder og hun er også i sidste halvdel af 50´erne men langt mere udadvendt og i min verden smuk end Madam Sara . 

 

 

Jeg har også mine favoritter og sjovt nok så forskellige vi er, men det er kun godt. Jeg har også færdedes i denne verden i tre årtier, og det ser ud til vi har mødt mange af de samme, jeg har også mødt Simone en enkelt gang, men kemien passede ikke, der var det bedre med Madam Sara eller endnu bedre med Madame Karina. Netop indenfor bdsm verdenen er det altafgørende at kemien passer og gør den ikke det bliver det derefter. Vi er forskellige og dominaerne er forskellige, sådan er det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...