Hop til indhold

Recommended Posts

Kære Eroguidere

Jeg har med stor fornøjelse besøgt Nati i Aarhus. Hun holder til centralt i byen (nær Vesterbro Torv).

Nati skriver: "I offer you a "5-star" service of high quality so that you can have the best possible time in the soft hands of an expert in pleasure." - det er præcis dét, som jeg oplevede under mit besøg.

Hun leverer en fantastisk service, og sørger for at man føler sig godt tilpas. Hun kiggede ikke på tiden mens jeg var på besøg, og hun gik grundigt til værks og var nærværende hele tiden. Det var virkelig en fornøjelse!
Jeg oplever ellers ofte, at pigerne i branchen sidder med deres mobil og besvarer henvendelser, hver gang de får muligheden for det - men det var ikke tilfældet med Nati!

Hun er helt klart en af mine bedste oplevelser, og jeg har efterhånden haft nogle stykker. Det var helt klart i min top-3, og muligvis den bedste.

Stedet: Ganske fint - almindelig lejlighed, fin seng: 10/10
Nati: Hun ligner hendes billeder, så jeg synes at hun er meget smuk! 10/10
Service: Det kunne bogstavligt talt ikke være meget bedre: 10/10

Det er de færreste besøg jeg anmelder, men Nati fortjener virkelig de pæne ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 3 timer siden:

Er der ikke et link direkte til hendes profil?

Det er jo en gammel anmeldelse, så der er ikke sikkert at hun stadig har en profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, den 23.5.2018 at 20:58:

Kære Eroguidere

Jeg har med stor fornøjelse besøgt Nati i Aarhus. Hun holder til centralt i byen (nær Vesterbro Torv).

Nati skriver: "I offer you a "5-star" service of high quality so that you can have the best possible time in the soft hands of an expert in pleasure." - det er præcis dét, som jeg oplevede under mit besøg.

Hun leverer en fantastisk service, og sørger for at man føler sig godt tilpas. Hun kiggede ikke på tiden mens jeg var på besøg, og hun gik grundigt til værks og var nærværende hele tiden. Det var virkelig en fornøjelse!
Jeg oplever ellers ofte, at pigerne i branchen sidder med deres mobil og besvarer henvendelser, hver gang de får muligheden for det - men det var ikke tilfældet med Nati!

Hun er helt klart en af mine bedste oplevelser, og jeg har efterhånden haft nogle stykker. Det var helt klart i min top-3, og muligvis den bedste.

Stedet: Ganske fint - almindelig lejlighed, fin seng: 10/10
Nati: Hun ligner hendes billeder, så jeg synes at hun er meget smuk! 10/10
Service: Det kunne bogstavligt talt ikke være meget bedre: 10/10

Det er de færreste besøg jeg anmelder, men Nati fortjener virkelig de pæne ord.

Findes der et nr eller anden kontakt til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...