Hop til indhold

Thai - Bordeller

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg er ligesom så mange af jer stor beundrer af thaiverdenen og i særdeleshed massagen.

Jeg lægger ikke skjul på at jeg har en forkærlighed for piger/kvinder fra Thailand af.

Søger når det ikke skal være seriøst massage, steder hvor det mere er et bordel.

Hvor i jylland finder man decideret Thaibordeller? Alt. steder som STÆRKT minder om thaibordel.

Er netop flyttet fra Kbh og er nu bosat i Århus, så erfaringen er ikke eksisterende omkring emnet i Jylland.

Hvor i jylland finder man decideret Thaibordeller? Alt. steder som STÆRKT minder om et thaibordel.

Håber i kan hjælpe

Tak/ Erik

Skrevet

Hej

Jeg er ligesom så mange af jer stor beundrer af thaiverdenen og i særdeleshed massagen.

Jeg lægger ikke skjul på at jeg har en forkærlighed for piger/kvinder fra Thailand af.

Søger når det ikke skal være seriøst massage, steder hvor det mere er et bordel.

Hvor i jylland finder man decideret Thaibordeller? Alt. steder som STÆRKT minder om thaibordel.

Er netop flyttet fra Kbh og er nu bosat i Århus, så erfaringen er ikke eksisterende omkring emnet i Jylland.

Hvor i jylland finder man decideret Thaibordeller? Alt. steder som STÆRKT minder om et thaibordel.

Håber i kan hjælpe

Tak/ Erik

Jyllands Allé 4 8000 Århus C - Siam Massage ....

Skrevet

SILKEBORG/ BRÆDSTRUP. SUPERLÆKKER

asiapige. Massage 300,- Langballevej 25.

Tlf. 5011 4597

Skrevet
  • Author

Tak jeg vil kigge nærmere på stederne

/Erik

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.