Hop til indhold
g-lover

kanon analsex... vil lige dele

Recommended Posts

vil bare lige dele min oplevelse med hende her

http://www.voksenlisten.dk/nonni

jeg har mødt hende 2 gange nu - hun er alle pengene værd!!

at tage hende i røven er en kanon oplevelse og hun vil bare have mere

har aftalt med en ven at vi skal prøve hende sammen :P

hvis man gerne vil have en fornuftig gang græsk med en pige der er vild med det - så er hun det bedste bud jeg har mødt længe!

Billederne på hendes profil passer meget godt – hun er høj, meget lange ben, lidt buttet og dejlige former og nogle kæmpe krammevenlige kasser og en lækker stram stjerne..

og hvis man er til højlydte piger, så giver hun en rigtig GFE

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Synes også lige jeg vil bekræfte, at Nonni absolut er et bekendtskab værd. Havde bestilt hende til en time på mit hotel, og tre kvarter før ankomst skrev hun om hun skulle være diskret eller superfrækt når hun ankom. Jeg valgte dog diskret, da jeg ofte bruger dette hotel :-) Vi kom på værelset, og Nonni bad om at få åbnet et vindue!!! "Jo for vi kommer til og svede max når du skal gennemkneppe min fisse og røv" Wow tænkte jeg, det bliver godt :-P. Startede med og lege med hendes helt fantastiske bryster. Utroligt de sidder så flot i den str. Fik arbejdet mig ned til hendes fisse som blev godt gennemslikket, for selvf at ende med at tungekneppe hendes frække anus. Det kunne hun dælme lide. Så var det på med dutten, og Nonni tog sig kærligt af min pik ved at sutte godt og længe, super fedt. Så skulle der knaldes, tog hende i fissen og fik givet den max gas, og ja.... hun er godtnok en højlydt dame. Fedt. Så skulle numsehullet prøves, godt med glidecreme på pikken og i røven, og så stille og roligt i gang. Efter 4-5 minutter med rolige stød var hun klar, og for dælen hun vil ha den hårdt i rø... Jeg gav det bedste jeg havde lært, og kunne da heller ikke holde et brøl tilbage da jeg tømte opsparingen op i måsen på hende. Absolut en vild tur. Efter en pause med lidt cola og vand ville hun ha mere, så igang med mundarbejdet igen, på med et frisk kondom, og så gik det over stok og sten i doggy style. Måtte dog gi fortabt mht at komme 2. gang, da der ikke var mere at hente. Men da var der også gået knap tre kvarter med at lege :-) Så drenge, hvis i vil ha fræk og hård græsk, skal i prøve denne frække dame.

http://www.voksenlisten.dk/nonni

P.S. Da hun meget gerne leger med flere fyre, er jeg frisk på at dele hende en dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Begge link virker fint for mig, og ja. Det er samme pige begge steder :-) Tror bestemt hun stadig er aktiv. Min beretning ovenfor er fra 3/9

Ja, virkede bare ikke i går

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu også besøgt Nonni.

Kemien svingede ikke rigtigt og der er alt for mange 'regler' og anvisninger til at jeg synes det var en god oplevelse.

Hun kan tage den hårdt i 2'eren det må man lade hende, men alt i alt synes jeg at det var en middelmådig omgang.

På mig virkede det ikke som om hun var med helhjertet, og det kan meget vel skyldes mangel på kemi eller måske det faktum at hun er på fra 7.00 til ? og måske af den årsag sparer lidt på sig selv. Det er forståeligt nok, men det får en rutineret ræv som mig til at trække følehornene til mig og bare køre på så man kan blive færdig og komme ud af vagten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er hun også en fryd for "øjet" ud over de øvrige kvaliteter?

det kommer totalt an på hvad man er til Hvis man er til de bette små petite piger så er hun ikke den rette, men hvis man er til en flot pige med store bryster, lidt men ikke for meget at tage fat i, lange ben og blondt hår - så er hun et godt bud

Om man kan lide at pigerne giver anvisninger - det er nok en smagssag. Hun giver også mig anvisninger *gg* primært MER!!! og HÅRDERE!! - det er ok anvisninger vil jeg mene :lol: det får godt nok også mig til at få lyst til at køre på :D

Men Bejmand har ret - man kan ikke have kemi med alle. Jeg har også haft virkelig ringe oplevelser med nogen hvor jeg udelukkende tilskriver det kemi. Det er jo spillets regler.

Jeg fandt hende i øvrigt på hendes nye profil http://www.voksenlisten.dk/analgudinden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...