TYR1975 32 Skrevet 22. Maj, 2018 Hejsa. Er der nogle der kender hjemme siden/er medlem der Kan ik helt finde ud af om den er pengene værd som betalende bruger. Det virker lidt useriøst. Håber der er nogle herinde der har noget erfaring de vil dele ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 22. Maj, 2018 Kan godt finde ud af at Google et link selv, men uden link virker din efterspørgsle lidt useriøs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191995 Skrevet 22. Maj, 2018 Jeg og kæresten lavede profil i et år for 300 Fik adresser i hele landet! besøgte steder men ikke nogen kontakter, dem skabte vi i hundige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 351 Skrevet 22. Maj, 2018 AalborgLook skrev, for 1 time siden: Kan godt finde ud af at Google et link selv, men uden link virker din efterspørgsle lidt useriøs. Står i overskriften: "sexidetfri" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 22. Maj, 2018 PeeHairy skrev, for 6 minutter siden: Står i overskriften: "sexidetfri" Læs hvad jeg skrev LINK og ikke tekst. But good luck. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 351 Skrevet 22. Maj, 2018 AalborgLook skrev, for 1 time siden: Læs hvad jeg skrev LINK og ikke tekst. But good luck. Undskyld - jeg ville bare være behjælpelig. Men OK det skal jeg nok lade være med en anden gang! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR1975 32 Skrevet 26. Maj, 2018 Har oprettet mig som betalende medlem. Mecet rodet uoverskulig og amatør agtig platform. Næsten ingen aktivitet og meget besværlig at bruge Så i min optik spild af penge. H ad bruger i ander til at få kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg