Hop til indhold

Recommended Posts

Som passiv (mis)bruger har jeg nydt godt af de mange anmeldelser det sidste halve års tid. Men i dag forsøgte jeg stedet i Holte- og det fortjener en bedømmelse! Og så er det jo meget sjovt, at den første tråd om stedet lige var startet et par timer forinden.

Hun ser meget sød ud på billedet- men endnu bedre ud i virkeligheden! Ung, fast, velproportioneret og smilende. Jeg havde bestilt tid i forvejen og aftalte ikke noget specielt, før vi startede. Men jeg fik da lige et hurtigt brusebad.

Jeg var træt og trængte bare til noget, der ikke var for hårdt. Hun fangede med det samme niveauet og snakkede ikke for meget. Men hun var sød og sjov og sagde da også undervejs: Relax, but don't fall a sleep ... Og det var spot on. Hun masserede meget afslappende, mens der var masser af kontakt mellem mine ben, baller, ryg og hendes inderlår og lidt til ...

Efter en lang massage blev jeg vendt om og fik masseret ben, nakke, bryst osv. Men der var ikke noget hastværk, selvom vi godt vidste, hvor det ville ende. Da hun virkede tryg ved situationen, var det helt fint, at jeg også kælede for hendes lår/røv undervejs.

Slutningen var ikke anderledes end så mange andre steder- men hun havde ingen problemer med, at jeg også fik givet hende en kærlig hånd undervejs. Og hun endte også med at være godt våd uden brug al olie.

Det største kompliment skal hun næsten ha' for det totale nærvær: To gange ringede det på døren uden at hun fortrak en mine (de havde jo ikke bestilt tid). Og da jeg var færdig, var der næsten gået halvanden time, selv om jeg kun havde bestilt en time. Bagefter spurgte jeg om prisen: Hun sagde lidt genert 800, og jeg følte mig lidt fedtet, da jeg kun lagde 100 oveni under påskud af den ekstra tid.

Der vil sikkert blive spurgt, om hun giver FP. Jeg synes næsten, at det vil være synd at forsøge første gang. Hun er så sød og lækker, at hun skal erobres lidt ad gangen.

Pas godt på hende!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...