Hop til indhold

Recommended Posts

For nogle år siden kom jeg til gang bang i et kælderlokale i Ahornsgade 11. En (moden) kvinde lå udspændt på en briks og lod sig gennemkneppe af de tilstedeværende herrer.

Stedet findes ikke mere, men jeg har set der er en klinik i Ahornsgade 1. Dog annoncerer de ikke med gang bang.

Hvad blev der af gang bang seancerne i Ahornsgade 11? Hvor er de flyttet hen, og hvor annonceres de?

(ikke at forveksle gang bang med sex party).

Del dette indlæg


Link til indlæg

De flyttede til nr. 21. Jeg ved ikke om de stadig afholder GB. Mine sidste oplevelser i nr. 21 var ikke den store succes på grund af dårlig stemning. Kvaliteten af blow/sex gik efter min mening også ned ad bakke, efter Maria(?) stoppede på stedet. 

 

Så vidt jeg ved, er der stadig klinikker i nr. 21 og i nr. 1 (hvor jeg af og til besøger June og hendes dybe hals) i Ahornsgade, men det er længe siden, jeg sidst har set annoncer angående Gangbang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt mere præcist: Da nr. 11 lukkede opstod der to nye steder i Ahornsgade: nr 1 og nr 20 (tror jeg det var, altså ikke 21) med nogle af de samme damer. Men jeg tror kun, det er nr. 1 (June og co.) der stadig kører. Jeg har i hvert fald ikke kunnet komme i kontakt med nr. 20 det sidste halve år eller mere, og Rebecca der var i nr 20 er i dag i nr. 1. Jeg har haft gode oplevelser (og aldrig en egentlig dårlig) alle tre steder og med en hel del af damerne, og jeg gad godt møde Lene fra nr. 20 igen, hvis jeg kunne finde hende. Men de andre er også dejlige (når man er til voksne damer).

Jeg har ikke deltaget i gangbang eller parties (men dog i trekanter med to), men Christina der engang var i nr. 1 stiller undertiden op til gangbang et sted oppe nord for Hørsholm (søg på annoncelight). Hun er ellers nu hos Valbypigerne (tidligere Buddingepigerne) og på Nyholms Alle og er absolut en dejlig dame. Der er vist også gangbang hos Valbypigerne engang imellem, men jeg ved ikke med hvem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...