KF 5089 Skrevet 22. Maj, 2018 EG kører tilsyneladende på en forkert indstillet tidszone. Klokken var på dette tidspunkt 9.31 KF. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 22. Maj, 2018 Tak KF. En del af KF gør i hvert tilfælde. Jeg er allerede ved at undersøge hvad der går galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 7. Juni, 2018 Maya Kathrine skrev, den 22/5/2018 at 09:48: Tak KF. En del af KF gør i hvert tilfælde. Jeg er allerede ved at undersøge hvad der går galt. Forum er stadig 2 timer forud.. Screenshot taget kl 14.18 KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 13. Juni, 2018 Vupti! Så kom der styr på det. Det var mig der havde lavet en uhensigtsmæssig anordning i koden for lidt for lang tid siden Der kom heldigvis lidt ekstra godt ud af, at det her blev fikset. Nu skulle opdateringer af forum-softwaren nemlig også køre meget mere gnidningsfrit og fejlsikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg