Hop til indhold
Guest FrokostUartig

"Er du lækker ?"

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

@Borende X - jeg sætter en rundspørger i gang - melding følger, når de første begynder at udfylde spørgeskemaet.. ell noget... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

@Borende X - jeg sætter en rundspørger i gang - melding følger, når de første begynder at udfylde spørgeskemaet.. ell noget... :D

Nåårh, jeg tænkte bare, at når jeg nu har læst så meget om den i forbindelse med overenskomstforhandlingerne .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@borende - forunderligt nok diskuterer jeg meget sjældent den slags med mine besøgende.. men det kan jeg da godt se nu, at det er en fejl..

Der er en almennyttig interesse i den slags indsigt.. Jeg sætter som sagt en undersøgelse i gang.. hahahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg

“Er du lækker?”........ Well, lækker er måske så meget sagt...... men jeg skræmmer da ikke nogen når de ser mig, og de ser heller ikke ud som om de har medlidenhed med mig :ph34r:

Men kan da godt lige give mig selv et boost i spejlet når jeg trækker maven ind og retter ryggen....... problemet er bare at jeg ikke kan trække vejret i den positur, så det varer ikke så længe af gangen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 24 minutter siden:

“Er du lækker?”........ Well, lækker er måske så meget sagt...... men jeg skræmmer da ikke nogen når de ser mig ....

Når jeg nu ser billedet på dit nick, så ville jeg blive skræmt. Især, hvis jeg var Tom & Jerry :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 38 minutter siden:

Når jeg nu ser billedet på dit nick, så ville jeg blive skræmt. Især, hvis jeg var Tom & Jerry :D

Ja ok, det billede er så også taget i et uheldigt øjeblik. 

Det var da hende den søde ikke lige havde tid den dag, det passede bedst i min kalender :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var en GP der beskrev sig selv som en gammel krage uden tænder, jeg tror faktisk hun scorede mange besøg på den. Selv-uhøjtidelighed, tror jeg faktisk kan gøre mange mænd nysgerrige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
FrokostUartig skrev, for 10 timer siden:

@Røvslikker - jeg kan sagtens vurdere mit udseende - men det er interessant at høre, hvordan andre GPere svarer deres mulige besøgende ;-)

Jeg er nysgerrig og stiller spørgsmålet i plenum.. ;-) 

 

Helt ærligt....så bad jeg ofte om at se et billede af mine kunder, da jeg var gp....

Det lykkedes faktisk ret ofte. Det er vel det der kaldes gensidig tillid. Og så fik de selvfølgelig også mig at se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
FrokostUartig skrev, for 13 timer siden:

Hvad gør man (læs mig) når en mulig besøgende spørger, om jeg er lækker - og jeg ikke ønsker at dele ansigtsbilled ?

Måske vi skulle få noget trust-pilot på ;-) - ell er meldinger på EG tilstrækkeligt ?

Andre GPere - hvordan løser I det ? 

Når man har læst dine indlæg herinde, får man i den grad lyst til at besøge dig, for du virker som en sjov og kog pige, med et lækkert sind. Men, når man ser dine billeder... Det virker som om, du overhovedet ikke prøver.... Mere klare billeder, det helt fint uden ansigt og de skal ikke være fotoshoppet, men giv dine billeder lidt mere kærlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@JoeBiden  godmorgen - måske er det slet ikke tilfældigt, at mine billeder ikke er af bedre kvalitet - har det slet ikke slået dig ?

Måske ønsker jeg ikke at "tale" til alle mænd, som kigger på mine billeder - men kun de rette mænd ??? 

Vi kender slet ikke hinanden - men lad mig bare understrege, at der intet tilfældigt er i mit valg af hverken ord ell billeder.. :D - sååååå-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hmm, med risiko for at bringe denne tråd lidt ud af kurs, vil jeg mene at de kunder der stille det spørgsmål, har brug for en lidt anderledes hjælp end den Louis Nielsen kan leverer!

Definer "lækker"? Personligt er jeg til alle typer, med forkærlighed for voksne kvinder med lidt former, så F.eks. @FrokostUartig, @IsenesatVirkeligher og @Nemtøs er indbydende i min optik, men at sammenligne dem med en god softice på havnen en varm sommerdag, som jeg finder "Lækker", kunne jeg ikke drømme om.. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Butch skrev, den 22. maj 2018 at 14:52:

Ja ok, det billede er så også taget i et uheldigt øjeblik. 

Det var da hende den søde ikke lige havde tid den dag, det passede bedst i min kalender :ph34r:

Eller også havde hun bare glemt sit vidvinkel kamera :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 8 minutter siden:

Eller også havde hun bare glemt sit vidvinkel kamera :P

Det har hun kun brug får når der skal tages billeder fra siden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 22/5/2018 at 09:14:

Hvad gør man (læs mig) når en mulig besøgende spørger, om jeg er lækker - og jeg ikke ønsker at dele ansigtsbilled ?

Måske vi skulle få noget trust-pilot på ;-) - ell er meldinger på EG tilstrækkeligt ?

Andre GPere - hvordan løser I det ? 

Lyder umiddelbart som første linje i en lang dialog som aldrig vil føre til en booking ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Tip toe - en booking som han "udeblev" fra medførte spørgsmålet ;-) - men så fik vi da lidt munter dialog ud af hans spørgsmål.. ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Hmm, med risiko for at bringe denne tråd lidt ud af kurs, vil jeg mene at de kunder der stille det spørgsmål, har brug for en lidt anderledes hjælp end den Louis Nielsen kan leverer!

Definer "lækker"? Personligt er jeg til alle typer, med forkærlighed for voksne kvinder med lidt former, så F.eks. @FrokostUartig, @IsenesatVirkeligher og @Nemtøs er indbydende i min optik, men at sammenligne dem med en god softice på havnen en varm sommerdag, som jeg finder "Lækker", kunne jeg ikke drømme om.. :-) 

Måske så dobbelt lækker.

@FrokostUartig er måske frisk på, at du @Misjo1 slikker softice af hendes mis, så det er lækkert for jer begge.

For mig er lækkert noget med naturlighed og så er det igen hvad er naturlighed og det at kunne nyde at være sammen med sig selv og nyde en softice forskellige steder:rolleyes:

God sommerdag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
KnudSan skrev, 1 time siden:

Måske så dobbelt lækker.

@FrokostUartig er måske frisk på, at du @Misjo1 slikker softice af hendes mis, så det er lækkert for jer begge.

For mig er lækkert noget med naturlighed og så er det igen hvad er naturlighed og det at kunne nyde at være sammen med sig selv og nyde en softice forskellige steder:rolleyes:

God sommerdag.

 

Tror sku at @FrokostUartig  vil synes at det var en kold fornøjelse :-), men eller er vi nok meget på samme linie @KnudSan

God sommerdag til jer alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 22/5/2018 at 09:14:

Hvad gør man (læs mig) når en mulig besøgende spørger, om jeg er lækker - og jeg ikke ønsker at dele ansigtsbilled ?

[...]

Personligt ser jeg på helheden, så fx et ansigt er ikke afgørende for mig. Men hvis vi ser bort fra det, så er det jo et af de slags spørgsmål, der ikke kan besvares, og som derfor siger en del om spørgeren. 

Svaret vil jo altid være ja. Ingen forventer vel at du svarer nej, men kan højst tilhøre den beskedne type og svare "ja, det synes jeg da selv."

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 22/5/2018 at 09:14:

Andre GPere - hvordan løser I det ? 

Jeg synes spørgsmålet er lidt...ja...spøjst. Og jeg har nærmest allerede dømt manden som en halvirriterende type (i mine øjne). :ph34r: 

En del gange har jeg bare skrevet “Næeh.... Men til gengæld har jeg rimelig godt styr på det dér sex-halløj.” 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxnord
Nikita Darling skrev, for 19 minutter siden:

Jeg synes spørgsmålet er lidt...ja...spøjst. Og jeg har nærmest allerede dømt manden som en halvirriterende type (i mine øjne). :ph34r: 

En del gange har jeg bare skrevet “Næeh.... Men til gengæld har jeg rimelig godt styr på det dér sex-halløj.” 

God humor @Nikita Darling :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 6 timer siden:

Jeg synes spørgsmålet er lidt...ja...spøjst. Og jeg har nærmest allerede dømt manden som en halvirriterende type (i mine øjne). :ph34r: 

En del gange har jeg bare skrevet “Næeh.... Men til gengæld har jeg rimelig godt styr på det dér sex-halløj.” 

Det er jo fri fantasi. Har jeg ikke stået der, foran dig, med mit prægtige tyreudstyr foldet heeeeeelt ud, hvor du har grebet fat i det og, med store uskyldige blå øjne, spurgt: Hva ska jeg gøør? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Det er jo fri fantasi. Har jeg ikke stået der, foran dig, med mit prægtige tyreudstyr foldet heeeeeelt ud, hvor du har grebet fat i det og, med store uskyldige blå øjne, spurgt: Hva ska jeg gøør? 

Dér har jeg også været !! :ph34r:

 

 

 

.........her var sætningen dog forlænget med : "........med den lille pjevs" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Det er jo fri fantasi. Har jeg ikke stået der, foran dig, med mit prægtige tyreudstyr foldet heeeeeelt ud, hvor du har grebet fat i det og, med store uskyldige blå øjne, spurgt: Hva ska jeg gøør? 

Ja okay... Jeg blev jo bare så befippet af al den prægtighed! B) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 9 timer siden:

Ja okay... Jeg blev jo bare så befippet af al den prægtighed! B) 

.... Og den mødte du så aldrig på Vandtårnsvej? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...