Hop til indhold
murermester

Aarhus: Thaimassage Lystrup

Recommended Posts

Smuttede en tur forbi det nye thaisted i Lystrup - dem der tidligere lå på Jordbrovej. Jeg var lidt fristet af spabadet de annoncerede med. Stedet er et parcelhus på en villavej, og man går igennem indkørslen og ned i kælderen. I carporten kunne jeg se spaen - på højkant, ikke monteret, så det... I kælderen er der byggerod og et virvar af nysgerrige thaipiger. Vil skyde på, at der bor en 5-6 stykker på adressen. Blev gelejdet ind på et nydeligt værelse og spurgte til spaen som først var klart om en uges tid. Spurgte også til priserne, og pigen mente det blev dyrt; stor spa med mulighed for flere piger og champagne - interessant, dog :)

Men fik så turen af pigen; massage til 300,- Hun gik direkte til sagen; fik kun massage på (mellem) benene og hurtigt spurgt om jeg ikke skulle ha mere. Jotak, om på ryggen; 600,- Max. 40 minutter senere var det overstået. Dårlig massage, uengageret handjob som mest gjorde ondt i sjoveren og et voldsomt oliesjaskeri ud over det hele (hun var ude at hente ekstra olie på et tidspunkt! :D )

Gentagelsesfare: 0% (med mindre man en dag står med en håndfuld dineros der skal brændes af på en fest i spaen! :D )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det muligt at fortælle vejnavnet, eller vil de kun have at folk får det at vide på telefonen?

Fedt at du skrev en god, praktisk og konstruktiv anmeldelse. Til en anden gang skal du nok oprette sådanne under forummet "Thaimassage og thaipiger".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er meget officielt - og står også i annoncen nogle gange: Hedeskovvej. Jeg kan ikke huske nummeret, men der står et skilt ude ved vejen, så man er ikke i tvivl.

Beklager placeringen af emnet - admin må flytte det hvis han har lyst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nr. 58 og deres spa lader vente på sig - massage osv er absolut

ikke bedre end andre steder i Århus pt - altså lige dårlig :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, pigen (som i øvrigt var dansk-thai) fortalte om priserne:

massage; 300,-

massage+handjob; 600,-

massage+blowjob; 1000,-

massage+sex; 1200,-

- så dyrere end andre steder i byen, hvor taksten er 1.000,- for hele pakken. Men det var tydeligt, at det kun galdt om at få mig ud af døren hurtigst muligt, så det var på ingen måde pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...