Hop til indhold
Mikkel K

Melissa og Brunella

Recommended Posts

Brunella tilbyder ifølge annoncen endnu en pige som kan tilkaldes til trekant, uden hun dog specificerer hvem. Er der nogen, som ved, om det er hende her Melissa ?

Annoncerne minder en del om hinanden (falske billeder og samme beskrivelse af stedet). Jeg overvejer en trekant med et par modne damer, som helst skal være eksotiske (brune).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke erfaring med dem.

Men jeg kan anbefale Zandra / Lorin / Felina. Hvis den lidt modne udgave er ok. Jeg har ihvertfald fået god behandling.

Der kan du bare aftale 2 girl på forhånd, jeg er blevet tilbudt det da jeg var der, og spurgte til antallet af piger.

Redigeret af Mmmjatak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel K skrev, for 8 timer siden:

Brunella tilbyder ifølge annoncen endnu en pige som kan tilkaldes til trekant, uden hun dog specificerer hvem. Er der nogen, som ved, om det er hende her Melissa ?

Annoncerne minder en del om hinanden (falske billeder og samme beskrivelse af stedet). Jeg overvejer en trekant med et par modne damer, som helst skal være eksotiske (brune).

Hej Mikkel K

Du går ikke galt i byen med Brunella, hun er helt enkelt i højeste klasse når det gælder GFE oplevelser, jeg har haft hende i min "top tre" gennem nogle år nu og kan ikke forestille mig at det vil ændre sig.

Angående billederne har du sandsynligvis ret, de er ikke ægte og af pigerne. Jeg har dog svært ved at bedømme det, Nogle af Brunellas billeder kan godt være ægte, ingen af dem er helt ved siden af virkeligheden, men er nok taget for et par år siden.
Melissas billeder kan jeg ikke kommentere, har ikke været tæt nok på til at kunne give et seriøst bud. Dog kan jeg verificere at Melissa har store kurver, har et kønt ansigt og er behagelig at tale med.

Mere om Brunella og en enkelt kommentar om samvær med begge i nedenstående tråd fra Dane Viking

Ønsker dig god fornøjelse og ser frem til en spændende beretning, måske til inspiration

Mvh
Balshoi

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mmmjatak skrev, den 22/5/2018 at 06:43:

Jeg har ikke erfaring med dem.

Men jeg kan anbefale Zandra / Lorin / Felina. Hvis den lidt modne udgave er ok. Jeg har ihvertfald fået god behandling.

Der kan du bare aftale 2 girl på forhånd, jeg er blevet tilbudt det da jeg var der, og spurgte til antallet af piger.

 

Balshoi skrev, den 22/5/2018 at 08:20:

Hej Mikkel K

Du går ikke galt i byen med Brunella, hun er helt enkelt i højeste klasse når det gælder GFE oplevelser, jeg har haft hende i min "top tre" gennem nogle år nu og kan ikke forestille mig at det vil ændre sig.

Angående billederne har du sandsynligvis ret, de er ikke ægte og af pigerne. Jeg har dog svært ved at bedømme det, Nogle af Brunellas billeder kan godt være ægte, ingen af dem er helt ved siden af virkeligheden, men er nok taget for et par år siden.
Melissas billeder kan jeg ikke kommentere, har ikke været tæt nok på til at kunne give et seriøst bud. Dog kan jeg verificere at Melissa har store kurver, har et kønt ansigt og er behagelig at tale med.

Mere om Brunella og en enkelt kommentar om samvær med begge i nedenstående tråd fra Dane Viking

Ønsker dig god fornøjelse og ser frem til en spændende beretning, måske til inspiration

Mvh
Balshoi

 

 

 

 

Lorin / Felina

Men Lorin tilbyder også 2 piger... Men hvis hun er samme person som Felina - hvem er den anden pige så - som er sammen med Lorin?

Nogen som ved det og har erfaringer med at få 2 piger hos Lorin - Frederiksberg?

 
  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har osse luret lidt på både Brunella og Melissa....Men der har bare været "noget" ved annoncerne.....kan ikke sætte en finger på hvad det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...