Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Nicole http://massage.side6.dk/latinnicole

Hun er fra det nordlige Spanien og billederne er ægte. Nicole har en lækker krop med nogle dejlige store, bløde silikonebryster og en glat mis. Hun virker meget professionel men er godt nok hård med det franske - jo, jeg har hud tilbage!!! Hun kysser gerne også dybt og jeg måtte gerne slikke hendes skønne fisse. Dansk i flere stillinger var herligt - men men ingen adgang i 2'eren, på trods af at hendes annonce NETOP tilbyder DET; jeg ville ikke have valgt hende uden :0( Der var ingen forklaring, blot en gentagen afvisning (og jeg er trods alt ingen Rocco - ellers kunne hun da i det mindste ha' sagt det ;0).

Jeg opgav kampen og fik det bedste ud af det trods alt. Sexen var da absolut ok og havde jeg ikke haft andre forventninger, ville jeg bestemt have været tilfreds. Men hvor er det pisse-irriterende når pigerne lover noget, som man betaler for, og som de så ikke leverer.

Så nej, jeg kommer ikke igen!

/Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...