Hop til indhold
Frisk

Hvilke FKK'er er bedst at besøge via CPH?

Recommended Posts

Der må være nogen af de rutinerede "logebrødre" der har styr på detaljerne så jg håber de vil dele ud af guldkornene:

Hvilke FKK'er er det bedst at besøge med en billig flybillet fra Kastrup?

Hvis det kan lade sig gøre (uden stress) på en (måske lettere forlænget) weekend ville det være fint.

Det er et klart plus hvis man kan finde overnatning til en overkommelig pris også.

Jeg tilhører desværre desværre ikke den velhavende del af befolkningen så prisen må meget gerne indgå i overvejelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 23 minutter siden:

Hvilke FKK'er er det bedst at besøge med en billig flybillet fra Kastrup?

Jeg vil nok anbefale en flybillet til Düsseldorf og et besøg på Livingroom. Der er stort set kun Rumænske piger, men de er super søde og servicemindede, og tysk management på stedet sørger for at det fungerer uden alt for meget bøvl: "Customer is King" - uden at det dog skal overdrives!

Og stedet er nemt at komme til fra lufthavnen med billige offentlige transportmidler.

http://www.fkk-livingroom.de/eng/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 43 minutter siden:

Der må være nogen af de rutinerede "logebrødre" der har styr på detaljerne så jg håber de vil dele ud af guldkornene:

Hvilke FKK'er er det bedst at besøge med en billig flybillet fra Kastrup?

Hvis det kan lade sig gøre (uden stress) på en (måske lettere forlænget) weekend ville det være fint.

Det er et klart plus hvis man kan finde overnatning til en overkommelig pris også.

Jeg tilhører desværre desværre ikke den velhavende del af befolkningen så prisen må meget gerne indgå i overvejelserne.

Artemis i Berlin.

Tæt på, billige fly og overnatninger, mange forskellige piger, alle nationaliteter og bare lækkert lavet.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 12 minutter siden:

Jeg vil nok anbefale en flybillet til Düsseldorf og et besøg på Livingroom. Der er stort set kun Rumænske piger, men de er super søde og servicemindede, og tysk management på stedet sørger for at det fungerer uden alt for meget bøvl: "Customer is King" - uden at det dog skal overdrives!

Og stedet er nemt at komme til fra lufthavnen med billige offentlige transportmidler.

http://www.fkk-livingroom.de/eng/

Det lyder meget tiltalende - og jeg er ligeglad med nationaliteten sålænge kvinderne er søde og servicemindede.

Jung skrev, for 3 minutter siden:

Artemis i Berlin.

Tæt på, billige fly og overnatninger, mange forskellige piger, alle nationaliteter og bare lækkert lavet.

Jung

Berlin LYDER jo oplagt - men der har altså været mange halvdårlige anmeldelser af Artemis på det sidste - vist ikke andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, Lige nu:

Det lyder meget tiltalende - og jeg er ligeglad med nationaliteten sålænge kvinderne er søde og servicemindede.

Berlin LYDER jo oplagt - men der har altså været mange halvdårlige anmeldelser af Artemis på det sidste - vist ikke andet.

Var på Artemis både torsdag og lørdag i forgangne uge.

Torsdag aften var der vel 60-80 piger der og lørdag de normale ca 100.

Fik hygget mig med lækre piger fra Brasilien, Colombia, Tyskland, Tyrkiet og faktisk en dansk pige!

Artemis er efter min mening altid et besøg værd, klubben tilbyder faktisk det hele.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange forskellige klubber i NRW, såsom Dolce Vita, Living Room, Goldentime, Samya, Oceans og min klare favorit, Bernds saunaclub i Lichtenberg ved Bonn. Køln, kan nås meget billigt fra Kbh med fly, ofte ned til 300 kr t/r med Ryanair. Jeg kender et fantastisk hyggeligt hotel i Lichtenberg, tæt på Køln. http://www.hotel-restaurant-reuter.de/ ikke just 5 stjernet, men hyggen opvejer det rigeligt. WIFI er inkluderet, men virker dårligt. Morgenmaden er nok den bedste jeg har fået på et hotel, ihvertfald den største. Så for 35 euro/nat inkl. Morgenmad, kan jeg kun anbefale hotellet. Da jeg heller ikke er ret velhavende, plejer jeg at leje bil i Køln lufthavn, og overnatte i bilen, hvis jeg er for langt fra Lichtenberg. Der er meget skriveri om Artemis herinde, hvor jeg synes det er alt, alt for dyrt i forhold til service, hvor man i NRW har billigere priser, og for det meste bedre service. Jeg er holdt op med at besøge Artemis, og tager kun til NRW, og specielt Bernds, som dog holder lukket i weekenderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 18 timer siden:

Du kan ikke være bekendt at skrive det her uden en anmeldelse.

Den kommer når jeg lige for tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Der_Man skrev, den 21/5/2018 at 23:01:

Der er mange forskellige klubber i NRW, såsom Dolce Vita, Living Room, Goldentime, Samya, Oceans og min klare favorit, Bernds saunaclub i Lichtenberg ved Bonn. Køln, kan nås meget billigt fra Kbh med fly, ofte ned til 300 kr t/r med Ryanair. Jeg kender et fantastisk hyggeligt hotel i Lichtenberg, tæt på Køln. http://www.hotel-restaurant-reuter.de/ ikke just 5 stjernet, men hyggen opvejer det rigeligt. WIFI er inkluderet, men virker dårligt. Morgenmaden er nok den bedste jeg har fået på et hotel, ihvertfald den største. Så for 35 euro/nat inkl. Morgenmad, kan jeg kun anbefale hotellet. Da jeg heller ikke er ret velhavende, plejer jeg at leje bil i Køln lufthavn, og overnatte i bilen, hvis jeg er for langt fra Lichtenberg. Der er meget skriveri om Artemis herinde, hvor jeg synes det er alt, alt for dyrt i forhold til service, hvor man i NRW har billigere priser, og for det meste bedre service. Jeg er holdt op med at besøge Artemis, og tager kun til NRW, og specielt Bernds, som dog holder lukket i weekenderne.

Det lyder jo virkelig godt. Hvorfor er Bernds saunaclub din favorit og hvilke af de andre klubber ville du anbefale hvis det bliver svært med hverdage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bernds saunaclub er den ældste FKK, the mother of all FKK. Jeg har aldrig været der, men efter sigende er service helt i top. Damerne er dog vistnok ikke helt unge og sprøde. Men det ville være super med en update, så vi er klar over, om der er noget at komme efter for en kræsen gentleman.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klubben hører til i en villa i et villakvarter, så derfor er der lukket i weekenden, grundet naboerne og deres børn. Det er korrekt at ikke alle pigerne er helt unge mere, men der er stadig Magda og Maria, begge med nogle gode store ægte babser, hvis man er til det. Desuden er der nogle flere unge piger. Ialt er der vel op til 15 piger på en god dag, og en del stamgæster. Grunden til at det er min favorit, er den hyggelige stemning, næsten som en lille familie, og man har ikke fornemmelsen af en pengemaskine, som jeg oplever, specielt på Artemis. Man kan være heldig på Artemis at få en superoplevelse, men oftest har jeg oplevet maskinsex. På Bernds er man altid sikret minimum en god oplevelse, og mange af de ydelser man betaler ekstra for på andre klubber, er inkluderet på Bernds. Men det bedste er couchaction, hvor mange kunder får et bj på sofaen, så man kan sidde og nyde en lækker kvindebagdel, mens man kan bedømme pigens franskkundskaber, og se om det kunne være noget for en selv. Indgangen er desværre i den høje ende, 70 euro, men de har ofte rabattag om fredagen til 50 euro. Jeg håber det har vagt interesse for nogle herinde, da jeg elsker denne klub, og håber andre vil kigge forbi denne hyggelige klub, som ikke oser af cool cash jægerinder. Prøv også en massage, og lidt mere fra Sandra, hvis hun arbejder, når du kigger forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

50 euro for 30 min, altså 30 min, og ikke som på andre klubber, hvor 30 min er defineret som alt mellem 10 min og op til 30 min. Mange ting er inkluderet i de 50 euro, som de tager ekstra for i de fleste andre klubber, hvis ikke alle andre klubber. Som sagt elsker jeg den familiære atmosfære i klubben, hvor man kan snakke med pigerne, uden at skulle tage en session med dem, samt studere deres franskkundskaber i sofaerne, inden man bestemmer sig for en pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...