Hop til indhold
Guest jamesb

DANSK FITNESS GUDINDE KIA

Recommended Posts

Guest jamesb

En lille "mini anmeldelse" herfra.

Kia er en helt igennem fantastisk pige. Hun står knivskarpt i bybilledet :D, og er en dejlige pige at tale med....

Jeg vil ikke komme ind på selve akten og mine "fetish'er", men hun opfyldte dem til punkt og prikke!

Hun var min 1. GP'er for ca. et år siden, og den 1. jeg har besøgt 2 gange.

Rent 10 tal herfra.

https://annoncelight.dk/showad/188048

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Kia

Tusinde tak for et dejligt besøg. Jeg glæder mig til vi skal ses igen :-)

Du er helt igennem en pragtfuld kvinde - så naturlig dejlig sød og varm at tale med og være sammen med.

Dine billeder og beskrivelse lever fuldt op til virkeligheden - intet fake om eller hos dig. Dejligt at møde en som på den måde kan lide det som vi har lavet sammen. Jeg tror jeg kan gå hen og blive helt afhængig :-)

Til vi ses igen må du have det godt søde.

Kys kram og varme tanker

Klaus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love long hair skrev, for 9 timer siden:

Kære Kia

Tusinde tak for et dejligt besøg. Jeg glæder mig til vi skal ses igen :-)

Du er helt igennem en pragtfuld kvinde - så naturlig dejlig sød og varm at tale med og være sammen med.

Dine billeder og beskrivelse lever fuldt op til virkeligheden - intet fake om eller hos dig. Dejligt at møde en som på den måde kan lide det som vi har lavet sammen. Jeg tror jeg kan gå hen og blive helt afhængig :-)

Til vi ses igen må du have det godt søde.

Kys kram og varme tanker

Klaus

Klaus, var det en anmeldelse??? Eller et privat brev til Kia?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand
Love long hair skrev, for 18 timer siden:

Kære Kia

Tusinde tak for et dejligt besøg. Jeg glæder mig til vi skal ses igen :-)

Du er helt igennem en pragtfuld kvinde - så naturlig dejlig sød og varm at tale med og være sammen med.

Dine billeder og beskrivelse lever fuldt op til virkeligheden - intet fake om eller hos dig. Dejligt at møde en som på den måde kan lide det som vi har lavet sammen. Jeg tror jeg kan gå hen og blive helt afhængig :-)

Til vi ses igen må du have det godt søde.

Kys kram og varme tanker

Klaus

 

Det är väl trevligt med en recension som för ovanlighetens skull inte ser ut som en porrnovell i Aktuell Rapport?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Love long hair skrev, for 19 timer siden:

Kære Kia

Tusinde tak for et dejligt besøg. Jeg glæder mig til vi skal ses igen :-)

Du er helt igennem en pragtfuld kvinde - så naturlig dejlig sød og varm at tale med og være sammen med.

Dine billeder og beskrivelse lever fuldt op til virkeligheden - intet fake om eller hos dig. Dejligt at møde en som på den måde kan lide det som vi har lavet sammen. Jeg tror jeg kan gå hen og blive helt afhængig :-)

Til vi ses igen må du have det godt søde.

Kys kram og varme tanker

Klaus

Hej Klaus.

Tak for en dejlig søndag.❤️❤️❤️

Ses snart igen.. XOXO

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 10/12/2018 at 06:20:

Klaus, var det en anmeldelse??? Eller et privat brev til Kia?

Et ønske om at fortælle jeg endelig har mødt en i denne verden som ikke har skuffet men kunne stå ved hver et ord i sin  annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Kia - gudinde Kia 

Hvor var det et dejligt gensyn i søndags  Den tid jeg igen havde i dit selskab var som en drøm . Du er pragtfuld 

Tænk at jeg helt havde glemt hvor smuk og helt igennem nærværende varm og sød du er  Jeg kan kun takke mig selv for det ikke er blevet til at ses igen noget tidligere 

Man har foreslået en ny karakter 12+ til bedømmelse af den helt ekstraordinære præstation ved eksamensbordet  Den karakter vil jeg gerne have lov at udnytte til at beskrive hvor godt du lever op til beskrivelsen i din annonce og mine  forventninger til vores gensyn. Jeg mangler tillægsord

God påske søde og håber snart det bliver tid til gensyn 

Klaus 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...