Hop til indhold

Recommended Posts

I gavlen ved indgangen til Center ud mod Herlev Hovedgade :)

Rimeligt diskret, da ingen ved hvilken dørklokke du ringer på :ph34r:

Good luck 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kosteskaftet

Er der nogen som kan bekræfte at Namphet er en "sikker" pige (under henvisning til denne tråd hvor der hentydes til at ubeskyttet sex er normen efter få besøg på det gennemsnitlige thai-sted). Overvejer nemlig at aflægge hende et besøg, men kun hvis hun holder stien ren.

Tak....................

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 26 minutter siden:

Er der nogen som kan bekræfte at Namphet er en "sikker" pige (under henvisning til denne tråd hvor der hentydes til at ubeskyttet sex er normen efter få besøg på det gennemsnitlige thai-sted). Overvejer nemlig at aflægge hende et besøg, men kun hvis hun holder stien ren.

Tak....................

Jeg tror du læser indlægget i den tråd forkert.

Uanset hvad Hans G har oplevet et sted, så gør det det ikke til normen alle steder

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
kosteskaftet skrev, 1 time siden:

Er der nogen som kan bekræfte at Namphet er en "sikker" pige (under henvisning til denne tråd hvor der hentydes til at ubeskyttet sex er normen efter få besøg på det gennemsnitlige thai-sted). Overvejer nemlig at aflægge hende et besøg, men kun hvis hun holder stien ren.

Tak....................

Du kan jo bare bruge gummi, hvad er problemet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale Nampeth her kl 16  . Så da jeg kom havde  . Hun ikke tid  men jeg kunne  få massage af hendes veninde .der er ikke god stil  gik igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...