EPO 222 Skrevet 21. Maj, 2018 (edited) Link Nogle der har erfaring med hende ? Er lidt sværd at få en endelig aftale med . På forhånd tak EPO Redigeret 21. Maj, 2018 af EPO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 21. Maj, 2018 (edited) fatter ikke det er svært, det er endda meget let af få en aftale med hende, som jesper måske kan bekræfte men siger nej tak, da hun var ok med alt uden, og jeg ikke gider et skud i numsen, på grund af et skud i kussen ) hvorfor super pige jesper ? bliver lidt nysgerrig alligevel Redigeret 21. Maj, 2018 af psps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2018 EPO skrev, den 21/5/2018 at 09:20: Link Nogle der har erfaring med hende ? Er lidt sværd at få en endelig aftale med . På forhånd tak EPO Havde en forrygende aften med hende og virkelig god kemi, hvorefter hun så brændte mig af uden nogen grund eller undskyldning. har en ide om at hun måske ikke er helt afklaret med hvad det er hun laver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnen 45 Skrevet 24. Maj, 2018 Hun er meget på, når man ellers kan lave en aftale med hende og hun overholder den. De gange jeg har mødt hende, har hun været fuld og påvirket og det tror jeg hun er tit, måske derfor, at hun ikke er så stabil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Maj, 2018 Den mulighed havde jeg slet ikke overvejet. Men tror også hun var beruset eller påvirket da vi mødtes. Men til gengæld, så giver hun det vildeste blow og er fandens fræk:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHot 5 Skrevet 27. Maj, 2018 havde i samme oplevelse af at hun ikke vil slikkes ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 30. Maj, 2018 Martina Lorentzen har fået ny profil Nu hedder hun https://sugardaters.dk/show?alias=beautifulbutbroke Jeg har også været på hende og alt i alt er hun pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 4. Juni, 2018 Sting222 skrev, den 30/5/2018 at 15:21: Jeg har også været på hende og alt i alt er hun pengene værd Hvad måtte I give og for hvor lang tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Juni, 2018 Hun er uden tvivl det hele værd, hvis hun altså dukker op. Jeg gav 1500 for 2-3 timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
datona 0 Skrevet 3. August, 2018 (edited) savage skrev, den 4/6/2018 at 19:48: Hun er uden tvivl det hele værd, hvis hun altså dukker op. Jeg gav 1500 for 2-3 timer Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om dine erfaringer med hende, da jeg har haft hende i kikkerten i noget tid. Hun ser jo ret flot ud, men hun er sgu svær at få en dialog med... Redigeret 3. August, 2018 af datona fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg