Hop til indhold
Goliath2.0

Gangbang den 4. juni i Aarhus kl 10.00 - 16.00 inkl anal og sex uden

Recommended Posts

Damn! Så sker der endelig noget i Århus, og så lige på den eneste dag i den uge, at jeg ikke kan!

Hende gad jeg ellers godt være med til undersøge nærmere, men må jo så håbe på en anden gang i stedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltager. Er der nogen, som også deltager, der kunne være friske på at dp’e hende? Hun skriver, at hun er åben for muligheden....

Redigeret af Duke Zepar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duke Zepar skrev, for 8 timer siden:

Jeg deltager. Er der nogen, som også deltager, der kunne være friske på at dp’e hende? Hun skriver, at hun er åben for muligheden....

Har ikke meldt mig til endnu da jeg lige skal have det hele til at passe men hvis jeg kommer er jeg klar, det skal man da til sådan et arrangement og når pigen er frisk på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkelig lækkert gb i dag. Ikke mindst fordi pigen bare var vildt fræk og med på den værste! Totalt dejlig tøs, som jeg gerne kastede mig over igen! Deepthroatede som gjaldt det livet, tog den til bunds analt og kastede sig gladeligt ud i dp. SÅ FEDT! Masser af smil, frække blikke og sprøjt - også fra hende!

Fra starten (hvor jeg var der) var gb’et ikke vildt velbesøgt. Vi var i lang tid max 4 af gangen, men hen ad middagstid dukkede flere op.

Arrangørerne er nye i gamet, men med lidt rutine (der manglede flere håndklæder, og en lampe, der var bundet op med gaffatape, faldt ned mit i seancen), er de på rette vej. Fedt at få gb tilbage i Aarhus - og så med så fræk en pige...

Pigen 10/10

Stedet 7/10

Arrangørene 8/10 - der var god stemning og fokus på pigens ve og vel - det er nu engang det vigtigste

Tømt og udmattet måtte jeg kapitulere efter to timer, men jeg kommer klart igen, hvis et lignende arrangement ser dagens lys ;)

- Zepar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev så mit første GB, bestemt ikke det sidste.

Tror den tøs er umættelig hun tog den for hårdt i alle huller og var vildt fræk. jeg var der 2 timer, da jeg ankom var vi 7 og da jeg smuttede var jeg ene mand på skansen.

Eneste minus var en der havde taget sin tlf. Med ind og tjekkede og skrev konstant, det lagde lidt en dæmper på stemningen. Man kunne godt mærke at folk tænkte om han tog billeder eller hvad han lavede. Ingen sagde noget, gør jeg helt sikkert hvis jeg oplever det igen.

Snakkede med arrangøren om dette og han regnede med at de frem over ville lave regler om at det ikke var tilladt at tage tlf. Med.

Tror også dette var skyld i at flere gik før tid.

Pige 7/10

Sted 7/70

Arrangement 7/10

Gentagelse 9/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ærger mig vildt over at jeg ikke kunne deltage fredag.

Den kvinde er bare for vild og lækker. Skøn skøn kvinde der bare ikke ka få pik nok.

Håber bare der bliver en ny mulighed hvor jeg kan deltage.

Håber det var en dejlig dag for både Q og alle de liderlige mænd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...